Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuw glasvezelaanbod van XS4ALL bekend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ziet mijn speurende oog (of beter, dat van een vriend van me die deze link van de helpdesk kreeg?)
www.xs4all.nl/glas, een nieuw gedeelte op de website van XS4ALL met informatie over de geplande glasvezelabonnementen die zij willen gaan leveren. Buiten een leken-FAQ over glasvezel staan ook prijzen en snelheden vermeld voor de internetabonnmenten;

Glas Basis (40Mb/40Mb) voor €45,-
Glas Extra (80Mb/80Mb) voor €55,-
Glas Pro (100Mb/100Mb) voor €75 (tijdelijk €65,- zonder details van looptijd)

Voor consumenten, inclusief BTW. Voor zakelijk is het aanbod hetzelfde maar met de BTW ervanaf getrokken.

"Actieaanbod: 1e maand gratis internet!"

De eraan toe te voegen VoIP- en IPTV-abonnementen hebben dezelfde prijzen als wanneer zij aan DSL zijn gekoppeld. Wel zitten er dan standaard HD-zenders bij die anders alleen in het HD-pakket kunnen worden besteld.
Verder worden er voor "extra" TV-toestellen (>1) geen Digitenne-ontvangers meer besteld bij deze verbinding, maar (tot 4?) bekabelde STB's, wel ook voor €4,- per stuk. In het TV-abonnement zijn al twee ontvangers meegenomen, net zoals nu.

Voor liefhebbers van ISDN-spulletjes, het modem zal de FRITZ!Box 7390 zijn.

De levering moet starten voor 1 november als er al glasvezel is aangelegd.

Meer concurrentiemogelijkheden, meer nieuwe spelers op de glasmarkt; we kunnen er alleen beter van worden. Glasvezelfans, wat vinden we ervan?

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:36
Mij lijkt een KPN kloon niet echt toegevoegde waarde, ik neem aan dat ze het bagger TV product van KPN verkopen?

Als ze nou het Glashart Media (amino / DVB-C) TV product zouden leveren zou het voor sommigen misschien nog interessant zijn...

Ikzelf ben al een 6 jaar geen XS4ALL klant meer, klant geweest van 1995 tot 2005 en helaas XS4ALL zien afglijden van een fantastische provider naar een "planet internet".

Verwijderd

Het is inderdaad geen reclame voor xs4all dat ze
het baggertelevisieproduct van KPN gebruiken. Het ziet er op grote schermen niet uit. HDTV beduidend slechter dan de kabelaars. KPN heeft de reputatie van televisie over de glasvezel enorm onderuit gehaald. Begrijp dan ook niet dat XS4all niet voor betere kwaliteit gaat dan het baggerbeeld van KPN.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 12:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb net opgezegd bij XS4all. Zat idd te wachten op glas. Had nog internet via xs4all en tv via ziggo. Nu maar alles in een genomen. Bij ziggo ben je dan 80 euro kwijt in de maand met het 120mbit pakket. Bij xs4all kost het 100mbit met tv ook 80 euro.

En volgens het KPN glasvezel draadje hier gaat tv van KPN per 1 september ook gewoon 1:1 overgezet worden naar de eindgebruiker, dus zal het tv beeld ook wel beter worden. Had toch liever bij XS gebleven.

Iemand een idee hoelang je ziggo kan opzeggen ? Net 3 weken dus een alles in 1 abo besteld om te worden opgeleverd per 5 september.

XBL: MRE Inc

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
MRELynx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:55:
Nu maar alles in een genomen. Bij ziggo ben je dan 80 euro kwijt in de maand met het 120mbit pakket. Bij xs4all kost het 100mbit met tv ook 80 euro.

Iemand een idee hoelang je ziggo kan opzeggen ? Net 3 weken dus een alles in 1 abo besteld om te worden opgeleverd per 5 september.
alles in 1 extra ( 120 mbit ) van ziggo is 67 euro , geen 80 euro.

Je kan je abbo bij ziggo ( na oplevering ) weer opzeggen met een maand opzeg termijn.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 30-11 12:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Postjuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:00:
[...]

alles in 1 extra ( 120 mbit ) van ziggo is 67 euro , geen 80 euro.

Je kan je abbo bij ziggo ( na oplevering ) weer opzeggen met een maand opzeg termijn.
Klopt maar standaard zetten ze bij ziggo het TV Extra pakket aan en betaal je bovenop de 67 euro 13 euro extra voor het TV exta pakket. In de prijs van 67 euro zit alleen het TV Basis pakket. In hoeverre deze paketten verschillen van het XS4all pakket, weet ik niet, omdat ik dat nog niet exact bekeken heb.

Weet je zeker dat je een nieuw abo direct kan opzeggen met een maand opzeg termijn en dat je er niet eerst een heel jaar aan vast zit ?

XBL: MRE Inc

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ziggo zet standaard geen TV Extra op een nieuw ai1 abbo hoor want dat staat los van elkaar. Het is een keuze die je zelf maakt. Ziggo heeft geen jaar abbo's, die zijn per maand opzegbaar.

• LLuke
  • Laatst online: 23-10 15:07
Tja, iig (volgens blog) vast IP en dus waarschijnlijk ook (sub)domein met BSMTP.

DVB-C over glas zou idd mooi zijn. Heb me overigens 3 maanden terug laten wijsmaken dat ook KPN hier toch naar zat te kijken.

In de nieuwsgroepen kwamen ook al wat nadeeltjes bovendrijven: IPTV gaat over gescheiden netwerk; of experimenteren met VLAN, of met een beetje pech dubbele bekabeling aanleggen.
Pagina: 1