• Forzaspw
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
Beste Tweakers,

Graag jullie mening over onderstaand,

Ik heb een (klad) klachtenbrief opgesteld voor Vodafone.
Alle informatie is hierin terug te vinden.

Wij willen graag van dit abonnement af, en overstappen naar Tele2 met een mooie actie.

Volgens mij staan wij volledig in ons recht, toch heb ik graag alsnog jullie mening ;-)

Bvd

==================================================================
Op 10-08-2011 heb ik contact gehad met de Vodafone helpdesk met een vraag over het Vodafone 360 abonnement.

Mijn vriendin heeft dit abonnement ongeveer een jaar geleden afgesloten en is er redelijk tevreden over.

Wij hebben gisteren een folder ontvangen over de Vodafone 360 omruilactie.
Vodafone geeft aan “op termijn” met de 360 dienst te stoppen en geeft aan dat klanten vervroegd hun abonnement kunnen verlengen en een nieuw toestel mogen aanschaffen.

Als wij een nieuw abonnement afsluiten dan is dit echter met de nieuwe voorwaarden.
Hierdoor is ze duurder uit als ze dezelfde functionaliteiten wil en daarbij krijgt ze dan ook een datalimiet voor internetgebruik.

Mijn vraag was dan ook aan de helpdesk was of dit een reden kan zijn om het abonnement te beindigen. Uw collega gaf aan dat dit geen reden kan zijn voor beindiging.
Ze kan het abonnement immers blijven gebruiken (BEL/SMS/WEB) maar de 360 dienst vervalt.

Ik ben het hier niet mee eens, mijn vriendin heeft destijds een Vodafone 360 abonnement en toestel aangeschaft mede om deze dienst. Ze heeft hiervoor een 2 jarig abonnement afgesloten en een duur toestel aangeschaft. Zolang het contract loopt moet ze deze dienst kunnen gebruiken. Dit naar mijn mening wel degelijk een reden voor beindiging van het contract.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wodt die 360-dienst expliciet genoemd in het contract? Zo ja, dan wijzigt je contract en mag je vervroegd opzeggen; zo nee: jammer. ;) Overigens zitten er nog wel wat mitsen en maren aan, maar op hoofdlijnen is dit de algemene gang van zaken.

In het kort: wordt ze er slechter van als het contract wijzigt, dan mag je over het algemeen voor de einddatum het contract ontbinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact gehad met de klantenservice en die hebben gezegt dat ik de rekening door moest mailen en dat ze daarna alles in orde gingen maken zodat ik tussentijds mijn contract kon omzetten en een ander toestel kan uit zoeken.