Toon posts:

Laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ben al een tijdje op zoek naar een desktop vervanger. Nu heb ik in totaal wel 10 uur gezocht en kwam uit op deze laptop: HP Pavilion DV7-6151SD QC610EA, deze laptop beschikt over een i7 processor met hoge grafische mogelijkheden: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241018,183271.html
Nu weet ik niet of deze laptop 100% is en ik kan er niks over vinden op internet, misschien iemand suggesties over de laptop of voor een andere keuze?

Mijn budget is maximaal €1000

De eisen:

- Een i7 processor
- Een 5400 of 6400 kaart of hoger
- Een mooi ogende laptop, dus geen Asus. :-)
- Het liefst een HD-beeldscherm
- 16,7 inch beeldscherm of hoger

Verder ga ik de laptop voor mijn opleiding gebruiken, ook wil ik er goed op kunnen gamen en zware programma's op kunnen draaien.

Groeten, Maarten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:33:
- 16,7 inch beeldscherm of hoger

Verder ga ik de laptop voor mijn opleiding gebruiken
Does not compute.

Een 17" is een stoeptegel. Ik vermoed dat je hem wilt meenemen naar school, hiervoor is een krachtige 17" laptop niet geschikt. Ik raad altijd maximaal 15.6" aan tenzij je de laptop niet veel verplaatst, of bepaalde eisen hebt die alleen met een 17" kunnen.

Tevens. De laptop die je hebt uitgezocht voldoet aan weinig van je eisen. Hij heeft een i7 ja (Kan je beargumenteren voor welke taken je een i7 nodig hebt? ;) ) maar geen goede grafische kaart, en geen goed scherm. Als je dat wel wilt kom je eigenlijk automatisch bij de xps 17 uit. (of eigenlijk de xps 15, omdat die een stuk mobieler is. Maar dat hangt af van wat je er precies mee gaat doen)

Maar ik ga dit topic nu sluiten confirm het CSL beleid. Als je eruit bent of je een 15" of 17" laptop wilt maar nog niet welke, neem dan een kijkje in het daarvoor bestemde topic: [NBBG aanschaf] Multimedianotebook april 2011 :)

Dit topic is gesloten.