Toon posts:

Audio Set ?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan en nieuwe audio set te kopen. Heeft iemand misschien goede idee'en?
Ik wil graag 5.1 maar 2.1 kan ook ik wil erg goed en helder geluid. Prijs maakt ook wel wat uit.
Ik zou graag jullie voorstellen horen.

Greetz,

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik zou gewoon voor een goede prijs een lekkere set kopen, met goed helder geluid in 5.1 en anders in 2.1.

spoiler:
Als je al zo'n topic opent, mag je denk ik wel wat specifieker zijn over de voorwaarden en waar je zelf concreet aan denkt.

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 10-08-2011 23:42 ]

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 10:11

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Beste Derpness,

Welkom op Tweakers.net :)
Misschien ben je je er niet van bewust, maar dit forum is een discussieforum, en geen helpdeskforum. Het heeft hier niet veel zin om een vraag neer te gooien in 3 regels, en achterover gaan zitten te wachten tot er een antwoord komt.

Stel je voor, dat iemand aan jou vraagt: Ik wil een auto, met 2-wielaandrijving, of 4-wielaandrijving. Budget maakt ook wel wat uit.....

Daar kun je niet zo heel veel mee he?

Dus als jij een lijstje hebt met wensen die je belangrijk vindt,
Als je een minimaal en een maximaal budget hebt
Als jij zelf verteld hebt, wat je al aan voorwerk hebt gedaan,
En waar je over twijfelt,

Dan wil echt iedereen je helpen. Maar op deze manier is het meer een raadspelletje geworden dan een serieus topic.

Zou jij dus eens op bovenstaande vragen antwoord willen geven?
Veel succes en plezier gewenst op dit forum

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Classé cd-speler met een Classé voor- en eindversterker in combinatie met een paar Kef 207/2 Reference luidsprekers is toch wel het minimum. Veel succes.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

Sparhawk schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:47:
Beste Derpness,

Welkom op Tweakers.net :)
Misschien ben je je er niet van bewust, maar dit forum is een discussieforum, en geen helpdeskforum. Het heeft hier niet veel zin om een vraag neer te gooien in 3 regels, en achterover gaan zitten te wachten tot er een antwoord komt.

Etc.
Als ik bij bovenstaande ook nog even Het algemeen beleid en AUD beleid toevoeg dan lijkt het me helemaal duidelijk waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.