Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allergoedkoopste webhoster

Pagina: 1
Acties:

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11 16:59

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Ik ga Google Apps gebruiken om zelf persoonlijke emailadressen aan te maken. Voor 4,99 euro per jaar heb ik een domeinnaam bij TransIP, allemaal perfect dus. Ik zou echter graag 1 statische landingspagina hebben voor mijn domeintje. Zijn er hosters die een zéér goedkoop pakketje aanbieden voor bv. 5MB ruimte en 100MB verkeer? PC-extreme heeft zoiets gratis, maar met het domein erbij kost dat al gauw 20 euro ofzo.

Het is vitten om een paar euro's, maar het voelt aan als verspilling om bv bij Antagonist een pakket van 3GB ruimte/60GB verkeer af te nemen.

.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Tja, je kan best een beetje googlen. Genoeg webhosters bieden goedkope pakketten aan. Sommigen hebben zelfs letterlijk deze domeinnaam: http://www.1eurohosting.nl . De vraag is echter of zij een beetje betrouwbaar zijn en een redelijke uptime hebben. Gezien jouw ene statische pagina maakt dit echter niet zoveel uit.

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Je kunt ook een statische pagina regelen m.b.v. Google AppEngine, dat kost je niets, zie hier.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:11
One.com is geloof ik wel goedkoop, stel dat je *iets* meer wilt kunnen; directvps heeft al *nix vps'en vanaf €7 per maand...

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
One.com is echt niet goedkoop, integendeel.
Kleine Webruimte - 12 maanden EUR 15,00
Jaarlijks domeintarief (.be) EUR 8,00
Oprichtkosten EUR 12,00
Totaal excl. BTW. EUR 35,00
En dat is nog exlusief BTW!

.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:24

jep

ruyckske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:32:
One.com is echt niet goedkoop, integendeel.

En dat is nog exlusief BTW!
Spotgoedkoop dus.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Je zou een heel simpel Sinatra-appje kunnen maken en deze op Heroku kunnen hosten. Dat is gratis.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Heb je niet toevallig webspace van je internet provider?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57
Bij web-oke.nl kun je voor 18 p/j een pagina hosten!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
ThinkPadd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:56:
Heb je niet toevallig webspace van je internet provider?
Ja maar een redirect is niet zo netjes + dan is er een link met mijn moeders naam en dat heb ik liever niet.

.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij aantal registrars krijg je ook een 'dump pagina', godaddy heeft dit bijvoorbeeld. Heb je gratis een 'eigen' statische pagina.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
gewoon google sites ? zit bij in je apps?

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Versio.nl --> Hosting vanaf 0,50 euro per maand, domeinnaam (NL) kost zo'n 3 tot 4 euro. Wel exclusief btw.

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48
Ik heb voor een kleine website domeinnaam voor 4,99+19%=5,94 inclusief gratis static webhosting pakket(50MB opslag / 1GB verkeer) bij deziweb.nl.
Ik weet niet of je daar wat aan hebt. En onvoldoende ervaring om kwaliteit te beoordelen, maar voor mijn website zeker ruim voldoende.

[ Voor 11% gewijzigd door sipjohn op 12-08-2011 14:38 ]

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Pagina: 1