Toon posts:

All locations error.........?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Een vriend van mij heeft een vreemd probleem. Hij wilde vanmorgen ff z'n mail checken maar toen ie het scherm aanzette zag ie een "All locations error".. Weet iemand hier misschien wat dat kan betekenen? verder vertelde hij dat er het een en andere over "table" erbij stond, dus ik denk dat ie de FAT bedoelde. Hij is zelf niet zo'n compuman, dus hij kon niet echt z'n fout duidelijker omschrijven en omdat ik zelf het vermoeden heb dat het iets met z'n HDD te maken heeft post ik het in dit forum. Graag jullie mening over deze error!

tnx alvast.

JJ

Verwijderd

Bedoej je niet toevallig een allocation error? Dan is je (1 van je) FAT's rot, en weet je pc'tje niet meer waar die alle bestanden moet zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou best kunnen, die kerel heeft echt de ballen verstand van pc's dus het kan best dat ie met z'n "all locations error" een allocation error bedoelde.

Weet jij misschien ook hoe dat op te lossen is?

greetz

Verwijderd

In good old DOS zag scandisk dat 1 van FAT's rot is, en zette dan de andere (soort reservekopie) d'r overheen en was het probleem opeglost.

Alleen nu vind Bill dat scandisk in dos niet meer mag en dat kreng start dan automatisch windhoos op, en hoe die het daar doet...ikke niet weten. Al heb ik toch W98 bijna stabiel gekregen (echt waar!!), moet dat met die FAT's ook wel oplosbaar zijn dacht ik zo :)

Verwijderd

Topicstarter
Er zal allicht wel een oplossing zijn voor dit probleem, er zijn nou eenmaal niet echt veel onoplosbare problemen bij puters. Alleen HOE het op te lossen is...

anyone?

Verwijderd

scandisk in Dos geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
dat ga ik em zowieso zeggen dat ie dat moet proberen, maar is er iemand die misschien nog iets weet?
Pagina: 1