Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

E-mail adres overzetten van @home

Pagina: 1
Acties:

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb een aantal jaren geleden toen ik nog thuis woonde een Internet abonnement afgesloten voor mijn ouders bij @home.

Hierbij konden we toen 5 e-mail adressen aanmaken.
Hiervan heb ik er zelf 2 van in gebruik.

Na een aantal jaar ben ik gaan samenwonen en heb nu mijn eigen internet abonnement bij @home.

Nu wil ik eigenlijk de 2 adressen die ik gebruik op mijn ouders abonnement overzetten naar mijn eigen abonnement.
Maar vraag me af of dat zo te doen is.

Ik durf hiervoor niet naar de helpdesk te bellen van Ziggo omdat ik toen ik samen ging wonen veel problemen heb gehad.
(mijn ouders werden afgesloten en duurde 3 maanden voordat alles weer draaide.)

Op de website heb je wel "Mijn Ziggo"
Hier kan ik wel mijn e-mail adressen beheren.
Maar ik weet niet of als ik de adressen bij mijn ouders verwijder of ik ze dan weer aan kan maken op mijn gedeelte.
Het zou zonde zijn dat ik de adressen kwijt raak.

Iemand een idee of dit mogelijk is en hoe ik dit het beste kan doen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
uh.. niet?

Heb je ook geen kans dat het fout gaat. Zolang je ouders die verbinding houden blijft je mailadres actief.
Zou me nieteens verbazen als het nu nieteens meer KAN, omdat t nu Ziggo heet. KPN kan ook geen nieuwe @planet.nl adressen bv aanmaken bij mijn weten, en bij Chello krijg je nu ook @upcmail.nl

en ondertussen zelf een domeinnaam regelen. Dan ben je ook in de toekomst niet meer afhankelijk van @home, en kun je ook van provider wisselen (al dan niet gedwongen bij bv een verhuizing), en wordt je niet meer opgedrongen om van mail te wijzigen als je pech hebt bij een naamsverandering

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Niet verwijderen,

Eigen domein regelen, en zolang het abbo bij je ouders loopt gewoon forwarden die meuk, of appart binnenhengelen. Email verzenden met je nieuwe adres klaar
Zo hebben mensen ruim de tijd om aan je nieuwe adres te wennen, vergeer niet even al je game accounts enzo om te zetten

Iperf