• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-01 10:52
Ik ben op zoek naar wat onderdelen voor reparatie van een laptop. Ik kom hierbij uit op de website: online2design.nl

Ze zijn wat goedkoper dan andere webshops met dezelfde onderdelen, en ze zitten in Nederland, dus een vrij snelle verzending.

Ik ken de webshop zelf echter niet, en heb er nog geen ervaring mee. Het is een vrij nieuwe webshop, dus niet veel reviews te vinden, ook niet hier op tweakers. Onderaan de website staat: "Copyright 2010" dat vind ik niet zo betrouwbaar. Wel hebben ze een KvK-nummer, en op marktplaats hebben ze een aantal goede reacties (Kunnen natuurlijk zelfgemaakt zijn).

Mijn vraag is dus, zijn hier mensen die ervaring hebben met deze webshop, zodat ik hier veilig kan bestellen?

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:26
Geen ervaring met de webshop, maar je kan natuurlijk altijd betalen met PayPal.. Kan je in het ergste geval in ieder geval nog je geld terug krijgen!

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Verwijderd

Je kunt de KvK inschrijving controleren, er staat geen 06 nummer, je kunt onder rembours laten verzenden...
Vooral dat laatste is genoeg om niet te worden opgelicht. Maak gewoon het pakketje open als het wordt bezorgd zodat je het direct kunt controleren. Is het niet in orde, dan betaal je niet.

Ik vind alleen de naam van het bedrijf raar, maar dat komt wel vaker voor als een webdesigner bijvoorbeeld zelf een webshop gaat exploiteren dat op een gegeven moment meer omzet doet dan oorspronkelijk werd verwacht.