Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[KPN] Prijsverhoging Email only abonnementmeer dan 100%

Pagina: 1
Acties:

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 14:07
Ik heb al jaren een Email only Plus abonnement bij KPN
Vanmorgen dit bericht :

"U heeft al geruime tijd een Email only Plus abonnement bij KPN. Hiervoor betaalt u €2,95 per maand. Wij hebben besloten te stoppen met dit abonnement. Uiteraard zorgen wij voor een passend alternatief waardoor u uw e-mail adressen gewoon kunt blijven gebruiken zoals u gewend bent. Wij vertellen u er graag meer over.

U hoeft niets te doen
Wij regelen dat u vanaf 10 september automatisch wordt omgezet naar het KPN E-mail only Extra abonnement. U hoeft hiervoor niets te doen. De prijs van dit abonnement bedraagt € 7,- per maand.

Er verandert voor u verder niets: Uw e-mail adressen, wachtwoord en computerinstellingen blijven hetzelfde.
"

Wat een stelletje schurken..
Ga snel alles omzetten naar mijn ziggo mail..

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Tja... lekker lullig. Da's over 1 mnd... Maar ja, men weet ook wel dat mensen in 1 mnd (in de vakantieperiode!) amper het voor elkaar krijgen om een nieuw adres aan iedereen te sturen, dus veel mensen zullen reageren 'het moet maar'

Maar goed, lang leve een eigen domein. Voor 2 mnd email-only bij KPN heb je ook een domeinnaam met 1 mailbox voor een compleet jaar.

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
DJSmiley schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:28:
Voor 2 mnd email-only bij KPN heb je ook een domeinnaam met 1 mailbox voor een compleet jaar.
Welke hostingprovider(s) kun je me adviseren?

edit: laat maar, ik heb een pakket bij mijndomein.nl besteld!

[ Voor 11% gewijzigd door Yanze op 21-05-2012 10:53 ]

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Niet zo gek natuurlijk dat KPN het zo ophoogt het zal voor KPN een kostenpost zijn en ze willen ervan af.

Maar idd lang leven een eigen domein staat ook veel leuker:D.