If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Betekent 'BytesToRead' wel wat je denkt dat het betekent? In java heb je bijvoorbeeld op veel InputStreams een methode 'available()' met als omschrijving:
Bijna alle implementaties geven altijd nul terug, en je moet het dan ook bijna nooit willen gebruiken. Toch denken veel beginners dat available() betekent hoeveel bytes er nog te lezen zijn.Returns an estimate of the number of bytes that can be read (or skipped over) from this input stream without blocking by the next invocation of a method for this input stream.
Ik gebruik BytesToRead niet. Het valt me in de debugger op dat de waarde van die property 0 blijft op het moment dat ReadByte() blijft hangen.Remus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:27:
Betekent 'BytesToRead' wel wat je denkt dat het betekent? In java heb je bijvoorbeeld op veel InputStreams een methode 'available()' met als omschrijving:
[...]
Bijna alle implementaties geven altijd nul terug, en je moet het dan ook bijna nooit willen gebruiken. Toch denken veel beginners dat available() betekent hoeveel bytes er nog te lezen zijn.
Dat verhaal van Java ken ik ja. Ooit eens die fout gemaakt. ready() en available()
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.