Ik wilde eens proberen of dat cpucool progje bij mij ook werkt, maar na inschakeling (met athlon forced cooling)loopt de boel muurvast. Ook met het progje van H ODA wpcredit kan je de instelling maken dat ie minder warm wordt, maar ook hier hetzelfde verhaal, het scherm bevriest. Dit heeft tot voor kort wel gewerkt, waarom dan nu niet meer? Ik draai meestal een koetje, dus is het voor mij niet noodzakelijk, meer gewoon experimenteel bezig zijn en kijken waarom iets het wel of niet doet. Iemand suggesties?
Waarom geeft niemand deze man antwoord? Oplossingen worden beloond met een compliment.
Verwijderd
( Een megajurk compliment, dat lijkt me wel wat
)
Heb je misschiem ondertussen de BIOS ge-update..? D'r is een vaag probleem met de A7V en cooling en de BIOS schijnt het..
Heb je misschiem ondertussen de BIOS ge-update..? D'r is een vaag probleem met de A7V en cooling en de BIOS schijnt het..
Ik draai bios 1002 van de a7v133. Er is een nieuw bios 1007 fxd2 waarbij de temps lager zijn. Is gebaseerd op de de register tweak die al eerder werd beschreven. En ja hoor ook hier loopt mijn systeem vast. Er is dus een conflict waardoor mijn systeem niet "helemaal" idle kan lopen. Weet iemand wat er precies gebeurt als je met wpcredit reg 52 verandert?
Verwijderd
Ik had zelfde probleem.
Oplossing:
Alle IDE kabels eruit trekken er en er weer in proppen.
Suc6
Oplossing:
Alle IDE kabels eruit trekken er en er weer in proppen.
Suc6
Verwijderd
Volgens commentaar ergens gelezen op het web, zou je er de I/O spanning op een of andere mee verlagen, wat ik niet geloof. Het was ook wat vaag of ze de Southbridge (IDE en geluid) of de Nortbridge (CPU/Geheugen bus) er mee bedoelden.Op zaterdag 24 maart 2001 13:06 schreef BoZ het volgende: Weet iemand wat er precies gebeurt als je met wpcredit reg 52 verandert?
Ik denk eerder dat de idle / partiele shutdown van de CPU wordt veranderd.
t'Werkt in ieder geval bij mij niet, en bv CPUCool wel..
Aan de andere kant, ..
Heb je deze al geprobeerd ?
1)I/O spanning naar 3,4 of 3,5 (waar stond ie eigenlijk op)
2) Agp drive strength van automatisch naar EA of FF...uumhh
ik weet niet hoe dat op een A7V precies gaat, dit is uitgaande van een KT7
Het zal wel ongeveer hetzelfde heten, hoop ik..
Pagina: 1