Passende low-profile videokaart Techsolo TC-030 mini-tower

Pagina: 1
Acties:

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Onlangs heb ik een Techsolo TC-030 Mini Tower gekocht voor een HTPC project. Momenteel gebruik ik nog de onboard videokaart welke niet krachtig genoeg is. Onlangs heb ik een Ati 4350 low profile videokaart geprobeerd echter is deze zelfs te groot voor de kast ;( . Het gaat dan vooral om de breedte van de kast, dit is 9,5 cm.

Nu is mijn vraag, weet iemand misschien welke "low profile" videokaart ik in deze kast kan gebruiken, dus welke wel past ? :)

PSN Id : djwaxi

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:49
Hoe is deze 'te groot'... in de lengte, breedte, dikte, hoogte... wat is de exacte orientatie in de kast?

pricewatch: Asus EAH5450 SILENT/DI/1GD3(LP)

pricewatch: Powercolor GO! GREEN HD5450 1GB DDR3 HDMI

Dit zijn absoluut een van de kleinste low-profile kaartjes die je kan vinden, vooral door het minimale koelgedeelte. En daar zit genoeg power in voor een htpc... je moet alleen even checken of er ook een low-profile backplate bij wordt geleverd... want ondanks dat kaartjes zo worden aangeboden moet je die nog wel eens los aanschaffen. Volgens de website zit bij die Powercolor geen low-profile backplate... wordt iig niet vermeld bij de accessoires. Bij die Asus zit de andere backplate er wel bij...

http://www.asus.com/Graph...s/EAH5450_SILENTDI1GD3LP/

[ Voor 30% gewijzigd door MicGlou op 10-08-2011 09:54 ]

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Die Ati 4350 is te breed. Hierbij de afmetingen van de kast welke ik van de site heb gehaald : 31x41,4,5x9,5 cm (HxBxT). Gedeelte waar de aansluitingen dvi e.d. zitten mag dus niet breeder zijn dan 9,5 cm.

PSN Id : djwaxi

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Ik weet niet wat voor andere hardware je al hebt en wat je nog meer met je pc wil doen, maar is het niet misschien slim om een apu te nemen ipv een losse cpu en gpu?
Zelf heb ik thuis een bordje met een AMD E-350 en die kan alles afspelen zolang er maar gebruik wordt gemaakt van dxva.

Bordjes kosten rond de 100 euro en dan zit er direct een apu op :p.
http://tweakers.net/price...PknaqoRPd2Nc4llRF1w4mlVL-