Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tips voor het kopen van een website

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil een website laten ontwikkelen. Ik heb de website erg ruim en gedetailleerd omschreven (25 pagina's). Heb dit ook laten registreren op www.file-reg.com. Vraag aan jullie is of jullie nog tips hebben waar ik op moet letten. Ik heb sowieso even een geheimhoudingscontract gemaakt. Ik weet zelf vrij weinig van webdesign, heb alleen een wat oppervlakkige kennis van html.

Verder heb ik ook geen idee hoe ik moet zoeken naar een goede webdesigner, dus als jullie tips hebben hoor ik het graag!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zorg dat je een goede functionele omschrijving wil bouwen. 25 pagina's klinkt misschien als veel, maar als je een paar usecases gaat definieren dan merk je dat je daar al snel aan zit, op het moment dat je een beetje interactiviteit wil hebben op je webpagina.

voor een goede webdesigner kun je V&A eventueel proberen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:58:
Verder heb ik ook geen idee hoe ik moet zoeken naar een goede webdesigner, dus als jullie tips hebben hoor ik het graag!
Als je dat hier (verkapt) probeert te doen moet ik je teleurstellen (zie werving). Waar je wél eens kunt kijken is hier of hier.

Verder gaat 't in WEB (en dat geldt voor de hele Devschuur®) over 't zélf programmeren/ontwikkelen/maken van websites/applicaties/... (zie Waar hoort mijn topic?). Ik kan dus niet veel met je topic helaas.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.