[Advies] Access point

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-02 11:20
Hey allemaal,

Aangezien wij op de bovenverdieping geen goed bereik hebben van het draadloze netwerk, ben ik op zoek naar een access point. Omdat ik zelf vrij weinig weet over access points/routers heb ik jullie hulp nodig.

Ik ben van plan een ethernet kabel naar boven te trekken en deze in het access point (dus geen range extender die het draadloze netwerk versterkt,) te stoppen. Daarna moet deze een draadloos signaal voor de laptops uitzenden en ook functioneren als switch (liefst 4 poorten).

Ik weet niet zeker of hetgeen waar ik naar op zoek ben een switch heet, maar ik hoop dat jullie mij toch kunnen helpen :+. Ik hoop in het budget te blijven van rond de 50 euro.

Alvast bedankt!!

[ Voor 3% gewijzigd door eXtreaL op 09-08-2011 23:30 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat kan elke access point. Gewoon de pricewatch gebruiken, reviews lezen en kiezen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-02 11:20
Dus een access point als deze zou voldoen? http://www.netgear.com/ho.../access-points/WN604.aspx

Hier kan ik dus mijn ethernet kabel vanaf mijn router inpluggen en vanaf dat access point weer het signaal versterken?

Dan nog een vraagje: ik heb namelijk een Zyxel router, maar gaat dat hiermee werken?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Garanties zijn nooit te geven, maar zo te zien wel. Zoek zelf een review van dit apparaat, zou ik zeggen. Boodschappenlijstjes keuren doen we hier niet aan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Zoals gambieter al zegt, dat is prima allemaal zelf uit te zoeken door de specs van de verschillende access points te lezen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.