Beste medetweakers,
Momenteel ben ik een beetje aan het spelen met mijn macbook pro (zie signaturen ;-))
En heb ik RDP for Mac van Microsoft zelf gedownload.
Mijn pc is een deftige quadcore met 8GB ram en 160GB ssd overigens (dus snel zat)
Nou RDP ik naar deze pc via een Gigabit LAN switch (Cisco SLM2008 o.i.d.) - dus beiden hebben kabels die gigabit kunnen. -> heb ik ook gecheckt op de switch zelf.
De beeldopbouw is gewoonweg traag, of ik nou instel thousands of colors of millions of collars. Het maakt geen zak uit..
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
welke instelling moet ik zoeken..
bandbreedte moet geen probleem zijn lijkt me..
Vind het wel heel slecht dat Microsoft zo'n slechte client op de markt zet.
de beeldopbouw is echt ' blokkering alsof ik te weinig bandbreedte heb
Het misbruiken/vervormen van (bedrijfs)namen wordt als trolling gezien hier, en niet gewaardeerd.
Momenteel ben ik een beetje aan het spelen met mijn macbook pro (zie signaturen ;-))
En heb ik RDP for Mac van Microsoft zelf gedownload.
Mijn pc is een deftige quadcore met 8GB ram en 160GB ssd overigens (dus snel zat)
Nou RDP ik naar deze pc via een Gigabit LAN switch (Cisco SLM2008 o.i.d.) - dus beiden hebben kabels die gigabit kunnen. -> heb ik ook gecheckt op de switch zelf.
De beeldopbouw is gewoonweg traag, of ik nou instel thousands of colors of millions of collars. Het maakt geen zak uit..
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
welke instelling moet ik zoeken..
bandbreedte moet geen probleem zijn lijkt me..
Vind het wel heel slecht dat Microsoft zo'n slechte client op de markt zet.
de beeldopbouw is echt ' blokkering alsof ik te weinig bandbreedte heb
Het misbruiken/vervormen van (bedrijfs)namen wordt als trolling gezien hier, en niet gewaardeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Whieee op 10-08-2011 13:01 ]
Be nice, You Assholes :)