Toon posts:

[Watermerk] PHP / Htaccess

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat problemen met een watermerk script dat ik op dit moment gebruik.

Het doel is een watermerk toe te passen op bepaalde images in een folder.

Het script dat ik hiervoor gebruik is iets opensource en vrij eenvoudig. Dit werkt allemaal naar behoren en de Jpg compressie doet het prima.

Alleen lijkt door middel van htaccess niet alleen de bestanden in een map te worden gebruikt voor een watermerk, maar ook de subdirectorys.

code:
1
2
3
4
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f
RewriteRule \.(jpg)$ watermerk.php [QSA,NC]

Ik heb namelijk een map met afbeeldingen, en daarin een thumb map. De bedoeling is is dat alleen de map met grote afbeeldingen worden gewatermerkt, de thumbs niet. Die zijn immers klein en het ziet er niet uit. Ik wil dus via htaccess de boel gaan onderscheiden van elkaar, maar ik weet niet hoe.

Bovenstaande code wordt toegepast in de afbeeldingen map, maar hij pakt er automatisch /thumbs bij wat ik dus niet wil. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat weet je inmiddels zelf ook wel: Wat heb je zelf geprobeerd/gezocht/gevonden etc?
Daarbij: Waar hoort mijn topic?. Je topic hoort in WSS. Ik adviseer je even onze quickstart ter hand te nemen en eventueel, als je er dan nog niet uit komt, in 't juiste forum een topic te openen dat wél voldoet aan onze Quickstart

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.