Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ramon-s-
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 12:17
Hallo,

Allereerst, ik ben nieuw! Maar al wel een trouwe bezoeker van tweakers.net.
Zoals jullie waarschijnlijk al zagen heet ik ramon, ben ik 25 en woon in het mooie midden van nederland.

Ik heb sinds november de nokia n8, waar ik gelukkig al veel plezier van heb gehad, alleen nu iets minder.
Met de tijd begon hij steeds trager en trager te worden, dus ik dacht als ik nou een back-up maak, de telefoon een harde reset geef dmv *#7370#, en dan de software via ovi suite opnieuw installeer zal het wel verholpen zijn. Gelukkig is dat verholpen, alleen als ik nu de ovi store in wil blijft de telefoon alleen maar op het groene schermpje staan met laden, het cirkeltje blijft draaien en de telefoon loopt niet vast, maar gaat gewoon de winkel niet in. Nu heb ik nog een paar keer de software opnieuw geinstalleerd maar dit mag niet baten.
Heeft iemand hier enig idee van? Want zit er eigenlijk niet op te wachten om hem om zo'n kleinigheidje 3 weken weg te sturen...

Hoor het graag,

B.v.d.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 10:50
gewoon bij een nokia service point langsgaan, staat het er binnen 30min weer op. in het n8 topic is dit probleem ook wel behandeld

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
Volgens mij doet nieuwe versie van Qt installeren ook wonderen of heb ik het mis?

Web Enrichment

• ramon-s-
Ok bedankt, wist niet dat dit bekend was, leek me nogal wat om 202 pagina's aan reacties door te lezen om dit antwoord te vinden.

• DeVins
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
http://betalabs.nokia.com...onal?restsso_passive=true Deze even installen op je N8. Installeert de nieuwste Qt versie. Als het goed is moet het daarna weer werken.

antihipsteralliance

• ramon-s-
DeVins schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:55:
http://betalabs.nokia.com...onal?restsso_passive=true Deze even installen op je N8. Installeert de nieuwste Qt versie. Als het goed is moet het daarna weer werken.
Net even geprobeerd, maar snap er helemaal niks van eigenlijk hehe...
Het klopt toch wel dat dit via de computer werkt? Dan krijg ik zo'n ouderwets zwart vakje met de witte letters waarvan ik echt niet weet wat ik ermee moet...

• ramon-s-
Zonet na veel puzzelen geprobeerd, maar krijg fout op fout bij installatie hiervan, monteur van nokia service point is er pas eind augustus weer, ben helemaal radeloos. Iemand nog een idee? Baal helemaal van de n8... Achteraf slechtse keus...

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:03

hilgo

Clear your mind of can't.

Op deze site vindt je de benodigde bestanden. De 6 .sis bestanden onder het kopje 'S^3 Qt 4.7.3 Mobility 1.1.3' downloaden, op je telefoon plaatsen en in de juiste volgorde installeren zou het probleem moeten verhelpen.

[ Voor 10% gewijzigd door hilgo op 15-08-2011 19:51 ]

Discogs

• ramon-s-
Ok, bedankt, ga dit gelijk proberen, neem aan dat ik dit soort dingen wel op 'E' moet installeren toch?

• ramon-s-
Je hebt me helemaal gered, helemaal top, hij werkt weer. Super bedankt!!!

• ramon-s-
Nu word de Ovi store weer geopend, alleen zodra ik een app kies om te downloaden krijg ik het witte scherm met 'Laden' en het draaide cirkeltje, nu is dit alleen het punt waar hij niet voorbij komt. tevens kan de lijst 'Mijn zaken' niet opgehaald worden.

Dit terwijl ik wel goed aangemeld ben.

Dit nog bekend bij iemand? Hoor het graag,

B.v.d.
Pagina: 1