Ben op zoek naar een 5.1 audio setje voor mijn nieuwe LED TV. Ik hoopte de pricewatch te bekijken met wat filters voor mijn eisen en iets te zoeken rond mijn budget. Echt merkgebonden ben ik niet.
Echter zijn óf mijn eisen te specifiek, óf de pricewatch filters kunnen beter
Ik zou graag zoeken op:
- 5.1 speakers - Dit kan gelukkig al
- Géén Blu-Ray / DVD speler er in. Dit is 9 van de 10x het geval en heeft voor mij geen meerwaarde maar maakt het product mogelijk wel onnodig duurder
- Aansluitingen, optical spdif. Zeker de goedkopere setjes hebben dit vaak niet.
- Staande speakers met voetje ipv kleine vierkantjes die je op moet hangen.
Alleen 5.1 speakers kan ik op zoeken, de rest niet. Zeker de aansluitingen lijken mij belangrijk. De laatste is misschien wishful thinking en kan niet direct uit de specs worden gehaald. Gelukkig wel weer vaak uit de screenshot.
Echter zijn óf mijn eisen te specifiek, óf de pricewatch filters kunnen beter
- 5.1 speakers - Dit kan gelukkig al
- Géén Blu-Ray / DVD speler er in. Dit is 9 van de 10x het geval en heeft voor mij geen meerwaarde maar maakt het product mogelijk wel onnodig duurder
- Aansluitingen, optical spdif. Zeker de goedkopere setjes hebben dit vaak niet.
- Staande speakers met voetje ipv kleine vierkantjes die je op moet hangen.
Alleen 5.1 speakers kan ik op zoeken, de rest niet. Zeker de aansluitingen lijken mij belangrijk. De laatste is misschien wishful thinking en kan niet direct uit de specs worden gehaald. Gelukkig wel weer vaak uit de screenshot.