[T-Mobile] Abo stilzwijgend verlengen & nieuwe voorwaarden

Pagina: 1
Acties:
  • 482 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al jaren lang abonnee van t-mobile. Drie jaar terug heb ik mijn abonnement verlengd icm een iphone abonnement. Sinds ik mijn iphone ben kwijtgeraakt en een simpel nokiaatje heb, heb ik het gewoon stilzwijgend door laten lopen. Nu ging ik een maand of twee naar de t-mobile shop om m'n abonnement te verlengen met een samsung galaxy s2. De verkoper vertelde me dat dat alleen kon als ik voor nieuwe voorwaarden (belminuten afronden op de minuut, beleenheden alleen voor sms of bellen) zou tekenen. Dat weigerde ik toen.

Hoe zit dat nu met de zojuist aangekondigde tariefverhogingen van t-mobile? Gaan die alleen in zodra ik daarvoor teken? Met andere woorden: als ik de komende jaren gewoon rustig het abonnement laat doorlopen, blijf ik dan gewoon de oorspronkelijke tarieven betalen, waar ik drie jaar geleden voor heb getekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:44
Dit is correct, T-mobile biedt jouw een nieuw contract aan met dito voorwaarden. Wil je bij het oude contract blijven dan moet je de oude prijs betalen, oftewel niet tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:15

aap

Persoonlijk zou ik je wel voor gek verklaren als je gewoon je contract blijft doorbetalen. Zo'n IPhone-abonnement is niet goedkoop, omdat de afschrijving van de telefoon daarin doorberekend is. Je blijft nu dus doorbetalen voor een telefoon die al afgeschreven is en die je niet eens meer in bezit hebt.

Er is vast wel ergens een sim-only abonnement te score dat stukken goedkoper is dan het abonnement dat je nu hebt, zelfs al zijn de voorwaarden de laatste tijd minder soepel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is op het forum in de afgelopen weken al talloze malen besproken. We verwachten dat je eerst het eea zelf opzoekt voordat je hier aanklopt, dus dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.