Toon posts:

hulp...beetje weinig bass:(

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een dockingstation de Phillips dc-290 maar daarbij heb ik niet zoveel bass dus ik was opzoek naar iets...
Heb wel wat gevonden maar vraag me nu af of ik die op elkaar kan aansluiten...
Ik heb de Harman Multimedia Speakers Soundsticks III gevonden dus kan ik hem daarop aansluiten?

Ben niet helemaal zeker of dit wel een goed setje is dus al weet iemand nog een ander setje of een goede subwoofer weet a.u.b zeggen.
ik had een prijs in me hoofd van 100-150 euro....

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:17

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Handleidingen lezen om te kijken wat je op elkaar aan kunt sluiten hoort daarbij.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dat voorkomt teleurstellingen in de toekomst.

[ Voor 5% gewijzigd door teacher op 09-08-2011 19:29 ]

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
ooohh oke bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
uuuhhh srry hoor maar kan je me de link geven waar ik het topic dan wel kan plaatsen? ik kn het niet vinden...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wat teacher je net vertelde was dat je zelf moet gaan onderzoeken en het niet de bedoeling is dat je hier een topic opent met "ik wil dit en dat en ik wil er zoveel aan uitgeven, iemand een idee?". En het is dus ook niet de bedoeling dat je dat in een ander forumdeel doet ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ooh oke jmmr op zoek naar een ander forum srry maar heb daar echt de tijd niet voor....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dan zit je hier niet goed inderdaad :) Succes ermee!

The devil is in the details.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01 22:41
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:15:
ooh oke jmmr op zoek naar een ander forum srry maar heb daar echt de tijd niet voor....
Oei een drukbezet zakenman? :P

http://specs.tweak.to/16567

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:17

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:15:
k hb k wl ns gn td vr klnkrs... ;)

succes met je zoektocht!

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.