Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sublimatie printer

Pagina: 1
Acties:

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hallo allemaal :)

Ik ben deze week een bedrijf begonnen in bedrukking en belettering.
We bedrukken ook tshirts met daarop een foto of logo, maar ik heb een probleem met de printer.
De dealer waar ik mijn apparatuur gekocht heb heeft mij de volgende sublimatie printer verkocht: Ricoh e3300n (meer info ). Omdat de printer niet de gewenste kwaliteit print heb ik contact gehad met de dealer en Ricoh. Het komt er op neer dat Ricoh zegt dat deze printer niet gebruikt kan worden om te sublimeren. De inkt voor sublimeren is niet geschikt voor de printer.

Naast een ja/ nee spel met de dealer heb ik besloten de printer te retourneren en een 'echte' sublimatie printer aan te schaffen. Dit is echter niet makkelijk, ik kan dus nergens een A4 sublimatie printer vinden. Ik vraag me dan ook af of ik onder term sublimatieprinter moet zoeken. De bedoeling is dat ik fullcolour printjes kan maken en die via een transferpers op kleding over kan brengen.

Hebben jullie suggesties voor printers/ zoektermen?

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Ik neem aan dat je gezocht hebt op Dye Sublimation? Je komt dan snel terecht op iets als http://reviews.cnet.com/c...rs/?filter=500172_103957_

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:15

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Al eens gezocht op de zakelijke pagina's van de grote printerbouwers?