Ik heb al een tijd een Acer Travelmate 7720G-302G16Mn staan waarvan de BIOS piepjes( 1 lange en 2 korte piepjes) mij zeggen dat er iets mis is met de videokaart. Nu heb ik de laptop open gemaakt en ik zag dat er een los insteekbaar video board in zat. Allereerst wilde ik weten welk type het originele video board was. Daarvoor heb ik naar wat onderdelenshops in de VS en het VK gebeld. Zij gaven mij absurde prijzen op en zeiden dat het model 55.TKP01.001 het enige model is dat ik in mijn laptop kan plaatsen. Een van de verkopers vertelde mij nog wel dat ik beter op eBay kon kijken en dat deed ik om op deze advertentie te stuiten http://cgi.ebay.com/Unkno...ain_0&hash=item588eedae38
Wat ik me nu afvraag is of dit daadwerkelijk de enige kaart is die ik erin kan zetten. Ook vraag ik me af of ik niet iets zelf kan doen om de kaart te repareren, aangezien dit bedrijf ook refurbished kaarten aanbiedt.
Ook zitten er op de koeler in de laptop verschillende koelpads, die lijken op een soort dubbelzijdig plakband. Deze zijn bij het afnemen van de koeler stoffig geworden. Dit krijg ik er niet meer af. Kan ik deze 'pads' ook ergens kopen?
Wat ik me nu afvraag is of dit daadwerkelijk de enige kaart is die ik erin kan zetten. Ook vraag ik me af of ik niet iets zelf kan doen om de kaart te repareren, aangezien dit bedrijf ook refurbished kaarten aanbiedt.
Ook zitten er op de koeler in de laptop verschillende koelpads, die lijken op een soort dubbelzijdig plakband. Deze zijn bij het afnemen van de koeler stoffig geworden. Dit krijg ik er niet meer af. Kan ik deze 'pads' ook ergens kopen?