Alternatieve Magsafe adapter?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:33
Ik ben de adapters van Apple spuugzat, zulke lage kwaliteit ben ik niet van ze gewend. Iedere keer weer mag ik €80 besteden aan een nieuwe en nu is hij alweer kapot. In de twee jaar dat ik deze Macbook heb, is dit al de derde of vierde keer dat er een adapter kapot gaat en altijd hetzelfde probleem.

Is er toevallig een (betrouwbaar) merk dat ook deze Magsafes maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:31

Jer0entjeh88

display: grid;

Pardon? Ik weet niet wat je met je opladers doet maar ik heb mijn MBP 4 jaar lang mee naar school gehad en mijn oplader ziet er nog als nieuw uit.

Verder zijn er geen andere fabrikanten die Magsafe mogen gebruiken omdat Apple hier patent op heeft.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:33
Is er dan ergens waar ik de oude nog kan kopen? Het zijn de nieuwe die problemen geven vanwege de hoek waarop ze in de computer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 18:58
Ik herken het probleem, lees hier maar eens:

http://www.fireprotection...your-computer-is-smoking/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 14:30
Hier het zelfde, die van mij heeft een kabel breuk, terwijl die altijd op men bureau ligt en ik er nooit wat mee doe, en ook nooit verplaats, en ik kan geen nieuwe krijgen omdat dit zogenaamd user abuse is, terwijl mijn lader dit altijd al heeft gehad, beetje jammer, maar gelukkig is laptop zelf wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 15:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik moet zeggen dat ik het niet herken. Op m'n stage hadden we iBook G4 laptops, 8 jaar oud met nog steeds een perfect werkende voeding. Hier thuis hebben we een Macbook nu al twee jaar, voeding nog helemaal intact, terwijl we er niet voorzichtig mee zijn.

Maar wat is nou precies je probleem? Wat gaat er kapot en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
Hier kan je namaak adapters vinden:
http://s.dealextreme.com/search/magsafe

Verder heb ik ooit een nep magsafe adapter gekocht via marktplaats voor 40 euro. Maar helaas begint die al na 6 maanden af te takelen. De connector maakt af en toe geen contact, beetje morrelen en hij doet het weer, maar ik ben bang dat ie binnenkort kapot is.

Gelukkig heb ik nu een Macbook Air, daarvan is de adapter anders ontworpen (L shape) wat hopelijk langer meegaat...
Pagina: 1