Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord wil plots niet meer werken

Pagina: 1
Acties:

• Toon-VA
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 14:25
Hoi iedereen,

Ik was vandaag aan het werken in office toen plots mijn toetsenbord stopte met werken. Ik dacht dat het misschien aan de batterijen lag en verving deze dus met nieuwe.

Toen er niets veranderde heb ik de pc even herstart maar helaas zonder succes.

Windows wil niet meer werken met mijn toetsenbord, ik kon wel mijn wachtwoord nog invoeren met het onboard keyboard (de muis doet het nog perfect).

Ik probeerde windows restore (ondertussen al 8 keer) maar dit mislukte altijd.

Een ander toetsenbord levert hetzelfde probleem op, de muis werkt maar ik kan niets typen.

Iemand een idee?

(het is nogal dringend, ik ben aan het leren voor mijn herexamens en windows opnieuw installeren met al mijn benodigde software zou me toch makkelijk een dag en half kosten)

Groeten Toon

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Wat voor toetsenbord is het?

Heb je de USB aansluiting even losgekoppeld en weer aangesloten? (Heel af en toe werkt mijn Microsoft Ergonomic 4000 ook niet)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Toon-VA
USB toetsenbord (op verschillende poorten al geprobeerd)

2 sets geprobeerd

Trust Wireless Laser MediaPlayer Deskset DS-4700R (http://www.trust.com/prod...tdrivers.aspx?artnr=15226)

Logitech Cordless Desktop EX110 (http://www.logitech.com/en-us/433/154)

• Toon-VA
Ik heb ook even een oud toetsenbord met PS/2 connector aangesloten op de pc en ook dit is zonder succes.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Beiden zijn cordless dektops. Kun je toevallig ook met een bedraad keyboard testen? 2x lege batterijen of een dode batterij tussen de goede batterijen kan altijd natuurlijk.
Een volledigs USB implementatie op een mobo die er spontaan mee kapt terwijl de rest gewoon door blijft draaien lijkt me erg stug namelijk ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Toon-VA
Ok, het PS/2 toetsenbord wil plots wel werken.

De batterijen zijn nieuw uit het pakje dus normaal mag het daar niet aan liggen.

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Probeert eens ALT-SHIFT en kijk of die het dan wel doet, wellicht heb je een redundante toetsenbord indeling geactiveerd. (Ik heb het wel eens achter TC's)
[/telaat]

[ Voor 3% gewijzigd door Ulysses op 09-08-2011 14:08 ]

• Toon-VA
De ALT-Shift combo verhelpt het probleem helaas niet

• Toon-VA
Heb het aan de praat gekregen.

Geen idee of het daar aan lag maar hierdoor is het wel terug beginnen werken.

Ik heb de batterijen er uit gehaald en de veer iets verder uitgerokken zodat er meer spanning (kracht) op de batterijen kwam te zitten als ik ze terug plaatste.
Pagina: 1