Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Volgende probleem:
Ik luister heel vaak naar muziek via mijn galaxy s2 maar ik heb het volgende probleem.
's morgens luister ik naar een album. Eens ik de muziek stop en bijvoorbeeld na 4-8u ofzo terug muziek wil afspelen is de applicatie afgesloten. Dan weet ik niet meer aan welk liedje hij zat.
Getest met winamp, stock player, realpleyer.

Bestaat er een optie op een app niet af te sluiten? Android gaat automatisch niet gebruikte apps gaan afsluiten.

Of bestaat er een player dat nog weet aan welk liedje hij zat?

Alvast heel erg bedankt voor eventuele antwoorden.
Google is een heel goeie vriend van mij maar dit maal laat hij mij in de steek...

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:17
Ik weet wel dat de Google Music player onthoud waar je gestopt was, zelfs na een reboot. Die kan overigens ook muziek die op je SD-kaart staat afspelen, maar ik weet niet of je daar dan een Google Music account voor nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ok thx even testen

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:55
Rockbox kan geloof ik ook je positie onthouden, en het zou me niet verbazen als dat voor android beschikbaar is.

I'm a photographer, not a terrorist

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07
Winamp en de standaard muziekspeler van Android onthouden bij mij altijd prima welk liedje ik als laatste aan het luisteren was (zelfs tot op de seconde nauwkeurig) :? Ik zet muziek elke dag aan als ik ga douchen en het klopt altijd.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hmm dus je bent aan het luisteren naar een album en je drukt op pauze. Dan ga je bvb naar je homescherm op je android.
Daarna laat je hem bijvoorbeeld 5 uur liggen.
Als je dan naar je music player teruggaat toont hij bij jou de album nog?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Rockbox bestaat niet en google music mag ik niet installeren (wellicht doordat in BE woon?)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:37:
hmm dus je bent aan het luisteren naar een album en je drukt op pauze. Dan ga je bvb naar je homescherm op je android.
Daarna laat je hem bijvoorbeeld 5 uur liggen.
Als je dan naar je music player teruggaat toont hij bij jou de album nog?
Yup, precies zo. Meestal met meer dan 5 uur ertussen :P Pauzeren en dan op home drukken en verder niks eraan doen. Zowel Winamp als de standaard player hebben daar geen probleem mee.

Ik heb een HTC Desire, kan wel zo zijn dat de standaard player van HTC is en niet van Android.

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 09-08-2011 13:41 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
damm dat heeft nog nooit gewerkt hier. Is het op basis van een playlist dat je naar music luistert of gewoon een album kiezen en play?
Ik heb een galaxy s2 met litening rom erop. Ook met de stock rom getest maar is hetzeflde. Vraag me af of er een optie is om dit in te stellen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 13:50 ]

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Heb je soms een agressieve taskkiller draaien? Dan zouden na het geforceerd sluiten van de applicatie wellicht de instellingen niet goed onthouden worden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen taskkiller staan of toch niet dat ik weet. Misschien ergens in die litening rom ingebakken.
Welk toestel heb jij?

Verwijderd

Topicstarter
Zal het eens vragen op het forum van de Rom dat ik heb staan.
Toevallig hier gebruiker met een galaxy s2 die dit probleem niet hebben?

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:37:
Rockbox bestaat niet en google music mag ik niet installeren (wellicht doordat in BE woon?)
Ga ik me toch afvragen wat ik dan op mijn 2 ipods heb gedraaid, en momenteel op mijn N900 telefoon draai. Maar het kan heel goed zijn dat hij niet beschikbaar is voor android (zoals ik dus al zei)

I'm a photographer, not a terrorist

Pagina: 1