Ik heb een aantal Pc's met daarop een xampp installatie en kan daarop met behulp van openvpn verbinding mee maken. Nu heb ik op de pc's een script staan dat ik aan kan roepen en er wordt dan een screenshot gemaakt van hetgeen wat op het scherm getoond wordt. Bij windows xp werkte dit altijd en kreeg ik netjes een screenshot terug.
Ik maak gebruik van de imagegrabscreen() functie.
Nu op windows 7 krijg ik wel een screenshot terug maar is het plaatje volledig zwart.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd:
Alles wat ik op internet hierover kan vinden verwijst naar de 'Allow service to interact with desktop', dit heb ik uiteraard gedaan maar lijkt niet te werken onder windows 7.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee, of een andere methode waarmee ik screenshots van een server terug kan krijgen?
Ik maak gebruik van de imagegrabscreen() functie.
Nu op windows 7 krijg ik wel een screenshot terug maar is het plaatje volledig zwart.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd:
Ook heb ik een losstaand exe bestand (nircmd.exe) die screenshots zou moeten maken en ook daarop krijg ik enkel een zwart scherm terug.For this to work your Apache service must be set to 'Allow service to interact with desktop' otherwise you will just get a blank image. To fix this right-click My Computer, select Manage/Services and Applications/Services - find the apache service (like Apache2) and right-click, select Properties - choose the Log on tab and check the 'Allow service to interact with desktop' checkbox. Restart Apache.
Alles wat ik op internet hierover kan vinden verwijst naar de 'Allow service to interact with desktop', dit heb ik uiteraard gedaan maar lijkt niet te werken onder windows 7.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee, of een andere methode waarmee ik screenshots van een server terug kan krijgen?