[gtx560t] Een van de dvi sloten kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb dus nu op me videokaart een probleem dat een van de DVI sloten een groene tint oplevert(bij een RGB plaatje op google mis ik de blauw), ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.

Ik heb deze week voor het eerst een PC in elkaar gezet met een GTX 560ti Twin Frozr II van MSI in een 690 II nVidia edition. Alles verliep goed heb me VGA beeldscherm met de bijgeleverde converter aangesloten en alles deed het goed. Echter ging ik vandaag met behulp van de X-DOCK(waar je een HDD op kan aansluiten) wat bestanden van me oude HDD kopiëren, kwam er al snel achter dat ik een molex verbinding vergeten was aan te sluiten op me modulaire voeding. Ik dus alsnog alles netjes goed aansluiten en de HDD deed het. deze avond wilde ik dus me HDD weer terug in me oude pc stoppen en ook gelijk de molex aansluiting weer ontkoppelen van me voeding omdat het zorgde voor veel extra bedrading. Deed me pc dus in sluimerstand, voeding uitdoen, molex ontkoppelen, voeding weer aan, pc opstarten. Tot me verbazing had me PC scherm ineens een groene tint... ik drivers opnieuw installeren maar het mocht niet baten, ik sloot toen me pc aan op de andere DVI poort en toen was alles weer normaal. Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb verschaft en jullie me hopelijk kunnen helpen met dit probleem, alvast bedankt.

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

• Jerdek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
je pc is een keer niet goed afgesloten, sluimerstand is niet afsluiten he. Je hebt daarna wel de spanning eraf gehaald door je voeding uit te zetten. Misschien dat een reboot helpt...windows hersteld zich daarna meestal automatisch

Kennis maakt macht, kennis delen maakt machtige vriendschappen.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 18:26

EMP

Krulloos!

Kan ook gewoon zijn dat je kabel niet goed zat of draadbreuk heeft. Test het beeld een aantal keer op beide poorten, en post je resultaten.

En wat Jerdek zegt: pc echt afsluiten tussendoor, geen sluimerstand, hybernation of andere 'truucjes' gebruiken tijdens het testen.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Bedankt voor de replies, ik voel me nu erg stom het is inderdaad zo dat ik gewoon even goed de poort tegen me videokaart moest houden en toen het beeld weer goed was. Bedankt voor alle hulp en ik ga voortaan zeker ook me pc gewoon afsluiten bedankt nogmaals!

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com