Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hallo allemaal,

Ik heb een plek waar ik met vrienden kan zitten en heb daar een computertje staan met een SoundMAX integrated soundcard en een altec lansing boxensetje.Nu is het zo dat dit boxensetje veel te hard kan en mensen telkens met het volume gaan zitten kloten en het veel te hard gaat. Nu zoek ik dus een manier om een maximaal volume in te stellen alleen lukt mij dat niet, zonder dat iemand het simpel kan aanpassen.
Ik ben op de hoogte van het programma VolumeLock echter wil de probeer versie niet werken, waardoor ik het niet kan testen.

Dan heb ik het probleem dat bij deze geluidskaart geen equalizer aanwezig is waardoor ik dus niets aan kan passen. Ik heb ook geen kant en klare computer dus kan ik ook geen drivers downloaden van de fabrikant oid. Iemand die me hiermee op weg kan helpen?

P.S. Weet niet of dit het juiste forum er voor is, maar ik wist anders niet waar ik het wel neer moest zetten.