Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overlay in alle vide: pegasusimaging.com

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik ben bezig met het inrichten van een thuisserver. Hierop draait Windows XP.
Nu kom ik er achter dat alle video die ik afspeel op deze machine een tekst vol in beeld over de video heen heeft, te weten bovenaan "PIC M-JPEG-3" en onderaan "Pegasusimaging.com".

Wanneer ik een dergelijke video bijvoorbeeld mail en op een ander systeem open staat het er niet meer... Maar wanneer ik het upload naar picasaweb blijft het weer wél in beeld... ook bij afspelen op een andere machine!

Behoorlijk irritant en ik heb werkelijk géén idee waar het vandaan komt. Op de machine in kwestie kan ik niets vinden van Pegasusimaging of Accusoft. Wie weet raad?

Tot zover geprobeerd...
Ik heb gepoogd enkele video codecs te verwijderen waaronder een pinnacle AVI-codec... PICVideo schijnt namelijk onderdeel te zijn van een pinnacle programma dat ooit op de PC in kwestie geinstalleerd stond. Ik heb de gehele PC nagezocht op Pegasus, op Accusoft en op Pinnacle. Alleen de laatste ben ik her en der tegen gekomen. Heb dat allemaal verwijderd... Ben het register in gedoken. Ook daar komt Pinnacle en PICVideo voor. Alle entries verwijderd. Daarna herstart van het systeem... Maar geen succes!! Op de site van Accusoft staat het een en ander gemeld. Ik krijg de tekst niet weg... Kan toch niet zo zijn dat ik straks heel Windows opnieuw moet gaan installeren enkel vanwege een suf beveiligingsdingetje van iets dat ik geeneens zelf geinstalleerd heb?? Weet in ieder geval zeker dat ik NOOIT iets ga installeren van Accusoft!! :(

Edit: Opgelost!!! Er zaten nog meer waarden in het register... Alles bij elkaar ben ik er zo'n 4 uur mee zoet geweest en nu moet ik nog handmatig!! Alle thumbnails van video's verversen en alle video's handmatig uploaden naar picasaweb :( Wie verzint er in vredesnaam een dergelijke manier om te voorkomen dat mensen een trial misbruiken |:( Historisch dieptepunt qua beveiliging van software!! GEgarandeerd dat consumenten je product NOOIT meer aan willen raken.

[ Voor 54% gewijzigd door kazz1980 op 09-08-2011 08:59 . Reden: zelf geprutst bij gebrek aan een antwoord.... ;) ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...