Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Encryptiesoftware dat zichzelf ontsleuteld.

Pagina: 1
Acties:

• analfabeet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-08 17:26
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar encryptie software dat zichzelf ontsleuteld. Ik dacht namelijk aan het verlsleutelen van bepaalde bestanden welke vervolgens op een bepaalde datum ontsleuteld worden. Een vriend van mij heeft zojuist een kind gekregen en nu wil ik hem een usb stick geven voor zijn dochter, die zij bijvoorbeeld op haar 16e kan openen, om foto's van haar ouders te zien zoals ze bij de geboorte waren en dat ze kan zien dat haar ouders ook jong zijn geweest. ;)

Nou heb ik er wel aan zitten te denken hoe dat op te slaan, want ja een usb stick, zal dat over 16 jaar nog steeds werken? :) Iemand ideeen?

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
ik denk dat je gewoon de usb + papiertje met key aan de ouders moet geven in een envelop met daarop pas open na 16de verjaardag.
Een encryptie is geen DRM zoals in spellen gebruikelijk is waarbij files gedecrypt worden als het spel gereleased is. Het nadeel is dat drm vaak te duur is voor dit soort geintjes

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• analfabeet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-08 17:26
Jammer, dadit niet zo simpel te verwezelijken is. En de vraag is daarnaast over 16 jaar kun je dan nog wat met een simpele usb 2.0 stick? :)

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
USB is tot nu toe altijd backwards compatible gebleken en ik vermoed dat men dat nog wel een aantal jaar probeert te houden zo

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3