Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 18:19

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
Als op mijn hd2 tethering aanzet werkt dat prima op apple iphone en ipad. Echter ziet een ee pad transformer de hele gd2. Niet. Ook handmatig toevoegen werkt niet. En dat terwijl beide 802.11 b/g comparivle zijn. Iwmand een Oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten hier een beetje meer eigen initiatief. Waar heb je verder zelf al op gezocht en geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
Ik heb getracht in de documentatie van de EE-pad en de HD2 te achterhalen welke instellingen er allemaal zijn. Echter kan ik bij de HD2 alleen maar de WEP sleutel instellen. Op de EE-Pad echter niets. Ook rondklikken in de machine levert geen schermpje op waarin ik ook maar iets kan instellen.

het enige dat ik in kan stellen op de EE-PAD is een handmatige SID/WEP-Password combi, zoals ik al schreef en daarop reageert de machine dat het netwerk met dat ingevoerde SID niet is gevonden.

Dus is mijn vraag of er iemand wel het gulden ei heeft gevonden. Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
nu ik weer terug ben in een plek met normaal internet kon ik wifi analyzer app downloaden. het blijkt dat de HD2 aichzelf adverteert als een ad-hoc AP, dus eigenlijk een pc en geen AP.

volgens de fora is de transformer niet in staat te verbinden met een ad-hoc netwerk. ik kan nergens op WiMo fora vinden over ad-hoc 2 echte AP.

het lijkt dus weer eens een typisch geval van jammer te wezen...... Als iemand het weet? ik hou mij aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-06 13:21

mace

Sapere Aude

Probeer het eens via bluetooth zou ik zeggen. Hoe precies moet je zelf even uitzoeken, maar het moet wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ros1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2020
Hoi ik heb ook een HD2 maar met android en ook een Asus EEE Pad en de Tethering werkt perfect.
Scan je wel op beschikbare netwerken?
Pagina: 1