Probleem met de App store en partities

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 14:30
Hej allemaal,,

Ik wil mijn mbp weer een upgrade geven naar lion, alleen nu zit ik met 2 problemen.

Ik wil dat lion een clean install is, dus ik dacht, ik maakt 2 partities, een met 10.6, en dan installeer ik op de andere 10.7, alleen mijn laptop loopt vast tijdens het partitioneren,(zwart scherm met daarop dat ik de uitknop moet in drukken en dan de laptop weer aan moet zetten, en als de laptop aan staat zegt hij dat er een probleem is ontstaan) hoe kan ik dit oplossen?

Nu probleem 2, het vage probleem,

Als ik naar de appstore ga, en lion wil kopen, staat daar, Geïnstalleerd, Terwijl dat dus niet zo is? Hoe kan dit, en ik kan dus os x lion niet kopen. En bij de appstore staat lion ook niet tussen app die ik gekocht heb(purchased).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Heb je de GM nog op je schijf staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
Nope. wel gehad, en ook geinstalleerd gehad, eigenlijk kan ik ook niet meer partitioneren sinds ik de partitie van de GM en de partitie van windows heb verwijderd, zal dat er mee te maken hebben?

Edit, bij partitioneren blijft hij hangen bij, volume verkleinen.

Ik reïnstall snow leopart gewoon, dan maak ik 2 partities, eentje voor lion en eentje voor sl.

[ Voor 30% gewijzigd door Bas_Pierik op 08-08-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
Opgelost, Lion gekocht via de laptop van men zus (daar kon ik het wel kopen op mijn account), en via een opstartbare usb stick gemaakt, en een clean install gedaan (na alle bestanden te hebben gekopieerd)