[OSX Lion]zoekfuntie in shares

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14
Tweakers,

Vorige week heb ik een clean install gedaan van mijn Mac, eerst Snow-Leopard en toen de update naar 10.7 (Lion)
Buiten het feit dat Rosetta niet meer ondersteund wordt bevalt het allemaal wel prima.

Ik zit alleen met een probleempje met het zoeken in de finder op shares. Ik heb verschillende gedeelde schijven (windows) waar veel pdf's op staan. Als ik gewoon op "deze mac" naar pdf's zoek vind ik alles gewoon prima. Ga ik nu naar een share om daar te zoeken vindt ie helemaal niet, maar dan ook echt niets. Wat ik ook zoek ik krijg geen zoekresultaten.

Doe ik nu iets verkeerd? Ik heb alle spotlight instellingen al na zitten pluizen maar hier kan ik ook niets vinden, hier staat alles volgens mij gewoon goed.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet..

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img28/4496/31search.th.png

[ Voor 7% gewijzigd door The Deaken op 08-08-2011 13:13 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-10 22:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14
Ik had al van alles gezocht maar die nog niet gevonden. Bedankt.

Lijkt erop dat ze bezig zijn met een fix, tot die tijd maar met een 3th party zoekapp (Easyfind uit de appstore)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."