Toon posts:

BX6 oud model +800MhzPIIIcoperm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een 800MhzPIII
te kopen maar nu wil ik weten of die processor het nog doet in mijn BX6 mobo
ik wacht namelijk nog met een nieuw mobo kopen tot VIA met hun nieuwe chip komt
ik heb de laatste bios en de multiplikator gaat tot 8x dus ik zou zeggen het moet werken

alvast bedankt

Verwijderd

Het BIOS en mobo moet het wel duidelijk ondersteunen, dat zullen ze bij de tekst van de BIOS update wel vermelden, anders kun je voor de zekerheid even een vraagje stellen bij Abit.

Het heeft meestal met het voltage te maken, 1.65 v, en je zou ook even een grote Abit leverancier kunnen bellen met die vraag.

Verwijderd

Voor een collega deze vraag hier ook al gepost. Volgens Abit gaat het niet, maar als iemand het hier al geprobeerd heeft(BX6 is/was een heel populair plankje) dan hoor ik dit alsnog graag.

.......Zal dus wel een nieuw moederbord worden. Kannie nog beter een Athlon/KX133 kopen. Echte Quake3 fan en volgens de laatste test op Firingsquad is Athlon dan een betere keus. Zal eens van 'm een AMD overloper maken (no offence harry ;) )

Verwijderd

Hmmmm, freak-gib IS DE collega.

Maarre ik zal z'n vraag anders formuleren:

Heeft iemand uberhaupt een koperloze in een Abit BX6 draaien, want dan kan 800 ook aangezien de multiplier aanwezig is.

Iemand?

Verwijderd

Iemand?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Die gasten van nvnews hebben er een in een bh6 draaien, welke? ga ff naar de site zou ik zeggen.
Bij tresh hadden ze een verhaal over die cel2-566 op een bh6 op een fsb van 100 (cel2 is toch een p3 - 128kb cache). Tja beide een bh6 ipv een bx6 ken ik ook niks aan doen (valt me ook meer op want ik heb een bh6 :) )

die multiplier maakt in ieder geval niks uit zit toch in de cpu gebakken, die bij tresh was een 566 (8,5 * 66) op 850 mhz, bij anandtech mot je ook maar ff surfen staat me bij dat ze daar ook wat hadden

Verwijderd

Topicstarter
Ach ik denk dat ik het gewoon eerst probeer als de processor binnen is en werkt het niet koop ik tijdelijk wel een VT6X4 van Abit is ook wel een aardige mobo voor niet te veel geld en als VIA dan met hun nieuwe board komt koop ik die wel
Pagina: 1