MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Eerste hit@[google=ipad movie playlist]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dadelijk eens proberen...F_J_K schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:43:
http://blog.vinhkhoa.com/...deos-continuously-on-ipad => vertel de iPad dat het een TV-show is
Eerste hit@[google=ipad movie playlist]![]()
En geloof me : ik heb me deze ochtend gek gegoogled en gezocht op dit forum... Alleen met de verkeerde zoektermen blijkbaar...
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Zelf een beetje geprobeerd en nadat ik ook het afleveringsnummer onder de videotab had ingevuld, lukte het wel.

Misschien een update van iTunes die ondertussen gebeurd is ofzo? Het was dus niet voldoende de tracknummer onder de tab info in te vullen...
Thx alleszins !
De zoektermen gaf ik niet als (aan)klacht, maar ter info over handige zoektermen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Er staat geen "play" knop naast de naam van de serie zoals dat bij de iPad wel het geval is en je kan dus enkel op "play" duwen bij een bepaalde aflevering.
En zo blijven we zoeken...
Vertrek binnen kort ook op reis, en zou ook zoiets willen doen
Ik had de filmpjes van youtube gehaald met programma MacTubes. Tijdens het downloaden kan je selecteren dat het is om af te spelen op iPad/iPhone...Dimitri_Jetair schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:24:
heb je dan eerst alles filmpjes omgezet of hoe heb je ze geïmporteerd?
Vertrek binnen kort ook op reis, en zou ook zoiets willen doen
Nadien gewoon die filmpjes gesleept naar de folder "automatisch toevoegen aan iTunes bibliotheek" om ze nadien te bewerken volgens de info die hierboven staat...
Dat lukt mij ook, maar bv avi/mk4 lukt mij niet, je moet dat eerst converteren en dan pas lukt het.
heb eens cinexplayer geprobeerd, via itunes probeer ik dan een bestand over te zetten, maar hij stopt zonder error en er staat niets op
Je vindt ook genoeg gratis apps (denk ik), maar ik ben enorm tevreden van de integratie van IMDB...
[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 16-08-2011 08:13 ]
This space is occupied
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Volgens mij gaat het allemaal automatisch als je direct muziek(video's) uit de iTunes store koopt. Downloads hebben al die extra informatie niet.dj_raoul schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:29:
Ik hoop dat Apple dit probleem spoedig op gaat lossen. Ik speel graag music videos af en de hierboven genoemde workaround vind ik niet echt elegant: video's 'verkeerd' taggen (als tv-show), handmatig episode nummering ingeven, geen shuffle/repeat... Hier is echt playlist support nodig!
Ik gebruik nog VLC player (al heel lang geleden uit de App Store gehaald). Maarrr, converteren is wel beter. Als je bijvoorbeeld VLC gebruikt, wordt bijvoorbeeld een .avi bestand on-the-go omgezet zodat beeld tevoorschijn kan komen. Dit kost extra kracht en dus extra batterij.Collaborator schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:13:
Waarom converteren als je AvplayerHD hebt? Beste iPad app ever imo. Speelt werkelijk alles direct.
Is er ook een converter die dat op Windows zo doet ( IMDB of TV info mee-integreren ? )MTBS schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:39:
Ik converteer hiermee.
Je vindt ook genoeg gratis apps (denk ik), maar ik ben enorm tevreden van de integratie van IMDB...
Ik gebruik nu Handbrake, buiten dat het kwalitatief super is ( en gratis) heeft hij weinig extra's )