[iPad] Films na elkaar zetten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Mijn zoontje van 15 maanden houdt ervan om in de auto naar filmpjes te kijken van zijn favoriete personages van Studio 100 (Bumba, Dobus, Hopla,...). Om die reden kocht ik een houder om aan de zetel vast te maken...

Hoe kan ik er nu eigenlijk voor zorgen dat die afleveringen vlot na elkaar worden afgespeeld? Een filmpje duurt zo'n vijftal minuten en ik moet iedere keer manueel klikken op het volgende... Ik zou willen dat dit automatisch gebeurd zoals bvb een CD die wordt afgespeeld...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

http://blog.vinhkhoa.com/...deos-continuously-on-ipad => vertel de iPad dat het een TV-show is :)

Eerste hit@[google=ipad movie playlist] ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
F_J_K schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:43:
http://blog.vinhkhoa.com/...deos-continuously-on-ipad => vertel de iPad dat het een TV-show is :)

Eerste hit@[google=ipad movie playlist] ;)
Dadelijk eens proberen...

En geloof me : ik heb me deze ochtend gek gegoogled en gezocht op dit forum... Alleen met de verkeerde zoektermen blijkbaar... ;) Hopelijk lukt het bovenstaande, want ik denk dat ik dat sowieso allemaal al heb ingesteld als "TV-show"...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Met de info op jouw link lukte het niet 100%.

Zelf een beetje geprobeerd en nadat ik ook het afleveringsnummer onder de videotab had ingevuld, lukte het wel.

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/1221/schermafbeelding2011080bv.png

Misschien een update van iTunes die ondertussen gebeurd is ofzo? Het was dus niet voldoende de tracknummer onder de tab info in te vullen...

Thx alleszins !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Episode number invullen klinkt eigenlijk een stuk logischer dan track number, dank voor de update.

offtopic:
De zoektermen gaf ik niet als (aan)klacht, maar ter info over handige zoektermen :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Net ook de iPhone gesync't en daarmee lukt het niet om ze na elkaar af te spelen.

Er staat geen "play" knop naast de naam van de serie zoals dat bij de iPad wel het geval is en je kan dus enkel op "play" duwen bij een bepaalde aflevering.

En zo blijven we zoeken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 15:26
Ik hoop dat Apple dit probleem spoedig op gaat lossen. Ik speel graag music videos af en de hierboven genoemde workaround vind ik niet echt elegant: video's 'verkeerd' taggen (als tv-show), handmatig episode nummering ingeven, geen shuffle/repeat... Hier is echt playlist support nodig!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
heb je dan eerst alles filmpjes omgezet of hoe heb je ze geïmporteerd?

Vertrek binnen kort ook op reis, en zou ook zoiets willen doen :)

• MTBS
Dimitri_Jetair schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:24:
heb je dan eerst alles filmpjes omgezet of hoe heb je ze geïmporteerd?

Vertrek binnen kort ook op reis, en zou ook zoiets willen doen :)
Ik had de filmpjes van youtube gehaald met programma MacTubes. Tijdens het downloaden kan je selecteren dat het is om af te spelen op iPad/iPhone...

Nadien gewoon die filmpjes gesleept naar de folder "automatisch toevoegen aan iTunes bibliotheek" om ze nadien te bewerken volgens de info die hierboven staat...

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
ja ok, waarschijnlijk waren ze dus *.mov formaat?
Dat lukt mij ook, maar bv avi/mk4 lukt mij niet, je moet dat eerst converteren en dan pas lukt het.
heb eens cinexplayer geprobeerd, via itunes probeer ik dan een bestand over te zetten, maar hij stopt zonder error en er staat niets op :(

• MTBS
Ik converteer hiermee.

Je vindt ook genoeg gratis apps (denk ik), maar ik ben enorm tevreden van de integratie van IMDB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Waarom converteren als je AvplayerHD hebt? Beste iPad app ever imo. Speelt werkelijk alles direct.

[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 16-08-2011 08:13 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 09:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik ga vrijdag rijden (richting Zuid Frankrijk) en heb alle filmpjes omgezet naar MP4. Daarna in Pinnacle alles achter elkaar gezet en er een grote MP4 van gemaakt.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

dj_raoul schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:29:
Ik hoop dat Apple dit probleem spoedig op gaat lossen. Ik speel graag music videos af en de hierboven genoemde workaround vind ik niet echt elegant: video's 'verkeerd' taggen (als tv-show), handmatig episode nummering ingeven, geen shuffle/repeat... Hier is echt playlist support nodig!
Volgens mij gaat het allemaal automatisch als je direct muziek(video's) uit de iTunes store koopt. Downloads hebben al die extra informatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Collaborator schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:13:
Waarom converteren als je AvplayerHD hebt? Beste iPad app ever imo. Speelt werkelijk alles direct.
Ik gebruik nog VLC player (al heel lang geleden uit de App Store gehaald). Maarrr, converteren is wel beter. Als je bijvoorbeeld VLC gebruikt, wordt bijvoorbeeld een .avi bestand on-the-go omgezet zodat beeld tevoorschijn kan komen. Dit kost extra kracht en dus extra batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MTBS schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:39:
Ik converteer hiermee.

Je vindt ook genoeg gratis apps (denk ik), maar ik ben enorm tevreden van de integratie van IMDB...
Is er ook een converter die dat op Windows zo doet ( IMDB of TV info mee-integreren ? )
Ik gebruik nu Handbrake, buiten dat het kwalitatief super is ( en gratis) heeft hij weinig extra's )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 15:26
Weet iemand of de video playlist support verbeterd is in iOS5?
Pagina: 1