Hee mede-tweakers
,
Omdat ik volgend jaar naar de universiteit ga (en nu al ruim 5 jaar gebruik maar van een Mac) wil ik mijn huidige Mac dus ook gaan gebruiken voor mijn studie (waarom een nieuwe laptop kopen als je oude ook nog voldoet
?) Ik heb hiervoor wel een Windows installatie nodig voor programma's die ik moet draaien voor de uni. Nu hebben we genoeg legitieme Windows installatie CD's thuis. Ik heb een boot camp partitie gemaakt (FAT geformatteerd). Nu stop ik mijn windows CD in mijn Mac, en herkent hij hem simpel weg niet. Dit doet hij bij alle windows CD's die we thuis hebben liggen. Als ik dan alsnog op start installatie klik via boot camp, krijg ik een foutmelding dat hij hem niet pakt.
Helaas heb ik rEFIt ook nog niet werkend gekregen op OS X Lion, dus krijg ik hem via een USB-stickje ook niet geinstalleerd.
Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan iemand mij hier mee helpen?
~Toni
Omdat ik volgend jaar naar de universiteit ga (en nu al ruim 5 jaar gebruik maar van een Mac) wil ik mijn huidige Mac dus ook gaan gebruiken voor mijn studie (waarom een nieuwe laptop kopen als je oude ook nog voldoet
Helaas heb ik rEFIt ook nog niet werkend gekregen op OS X Lion, dus krijg ik hem via een USB-stickje ook niet geinstalleerd.
Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan iemand mij hier mee helpen?
~Toni