Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Windows 7] Elan muisdriver crasht bij openen tabblad *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat ik een onderdeel in "Eigenschappen van Muis" niet weg krijg. Zodra ik op het onderdeel klik krijg ik de melding "Gemeenschappelijk DDL-bestand van Windows Shell werkt niet meer"
In de foto de betreffende onderdeel.

Hoe kan ik het onderdeel ELAN verwijderen

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2cqk681.png

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/1z3a2cn.png

Ik heb zelf het volgende ondernomen
- Driver Elantech verwijderd / opnieuw geinstalleerd.
- TuneUp Utilities Registry scan

Alvast bedankt.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Programma verwijderen die verantwoordelijk is voor die tabbladen. Wat heeft je eigen onderzoek aangetoond? Die heb je toch wel gedaan hè, want dat is standaard eis hier.

Ps, vraag ff aan een modje om je topic een beter naam te geven, het zegt nogal weinig nu met alleen "Windows 7". Leuk dat we het OS weten, maar het beschrijft niet je probleem in het kort. Je geeft overigens ook bar weinig info over je situatie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zoveel mogelijke informatie gegeven mocht het zo zijn dat ik te weinig informatie kun je dan duidelijk aan welke informatie je wilt weten.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Je zou eens op details kunnen klikken en die informatie hier plaatsen, tevens even in het logboek kijken of daar wat staat.

Wat doet "Online naar een oplossing zoeken"?

Mailtje sturen naar Elan is een mogelijke stap of uitzoeken hoe die shell integratie werkt en het er dan uitslopen. staat vast wel ergens een entry in de registry die er mee te maken heeft.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom!
Ik heb de topictitel wat aangevuld, je was de inhoud vergeten. Als je een betere titel weet kan je dat natuurlijk altijd even aan ons doorgeven via het 'topicreport-handje' linksboven :)

De Elan-drivers verwijderen / reinstalleren is inderdaad de meest voor de had liggende oplossing; maar mischien kan je een andere (nieuwere, of anders een oudere) versie proberen. Reboot ook even na verwijderen voor je de nieuwe installeert. Zorg natuurlijk sowieso dat je de juiste driver hebt: juiste versie, voor het juiste OS, etc. Het liefst halen bij de laptop (?)-leverancier zelf. (Bron: Google => http://www.emc.com.tw/eng/st_tpn_sp.asp )

Of, kan je niet zonder?

Misschien relevante info: welke -relevante- hardware gebruik je en heb je de juiste drivers.

offtopic:
HoT: programma = driver had hij dus al proberen te verwijderen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 08-08-2011 10:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt F_J_K voor je support.

Ik heb het volgende gedaan om het probleem op te lossen.
1 Elan applicatie verwijderd.
2 PC opnieuw opgestart
3 Elan driver van de Packard Bell site gedownload (wat aangegeven stond op de officiële Elan site)
4.Originele Elan driver geïnstalleerd.
5 Probleem opgelost.

Nogmaals bedankt.

(Probleem opgelost, hier kan een slotje op)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Slotjes zijn niet nodig bij opgeloste topics: het topic zakt nu wel weg :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1