Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord & Muis zoeken

Pagina: 1
Acties:

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Hey Tweakers,
Ik ben opzoek naar een echte toetsenbord & muis. Na altijd muizen en toetsenborden van max 30 - 40 euro gekocht te hebben wil ik nu eens een van een A merk. Logitech heeft bij mij een ++ voorkeur.

Ik dacht zelf aan de Logitech G700 muis, mede omdat ik zeer grote handen heb.
Opzich is deze muis in mijn eerste oppervlak een ideale muis, maar: draadloos is de batterij enorm snel leeg zeggen vele mensen. Dus ga ik twijfelen, draadloos is wel een must, maar door dit soort dingen niet verplicht.
De muis is met draad te gebruiken, maar ik betwijfel dat of dat goed werkt. Gaat de kabel er dan niet makkelijk uit?
pricewatch: Logitech Wireless Gaming Mouse G700

Met het toetsenbord zat ik te denken aan een Logitech Wireless Keyboard K350. Prima toetsenbord op het eerste gezicht, gaat 3 jaar lang mee met de batterij, alhoewel ik dat betwijfel. Overigens zit er wel vormgeving in, wat goed of slecht kan uitwerken bij het gamen...?
Daar twijfel ik nog over, aangezien ik enorm veel game, en grote handen heb is het een eis om een groot toetsenbord te hebben, met lange knoppen. (Dus niet zo plat als bij een laptop bv...)
pricewatch: Logitech Wireless Keyboard K350 (Qwerty)

Wat raden jullie aan?
Prijs is zo'n 50 - 70 euro max per item...

Alvast bedankt! :)

An  a day keeps the doctor away.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Omdat dit soort dingen toch heel persoonlijk zijn zou ik eens kijken of je er niet wat kunt proberen in de winkel. Ook reviews lezen van die dingen wil nog wel eens wat punten belichten, maar wat ik een hele fijne muis vind, kunnen anderen weer compleet ruk vinden, dus zelf proberen is wel aan te raden.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Reviews lezen heb ik zeker gedaan, daaruit heb ik dus ook mijn conclusie getrokken over de batterij.
Overigens weten mensen een beetje wat ik nodig heb. Een grote muis en toetsenbord waaruit ze deze 2 producten goed kunnen vergelijken met betere...

Enig probleem is de draadloos functie bij deze muis, en de golven in het toetsenbord voor het gamen...

An  a day keeps the doctor away.