Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem en ik weet niet wat ik eraan kan doen, dus hoop ik hier een antwoord te kunnen vinden ;)

Het probleem is dat ik Black Ops Multiplayer wil opstarten en dit lukt allemaal wel, maar ik zie black ops dan niet opstarten.. Ik hoor de achtergrondmuziek enzovoort en ik kan zelfs een miniatuurweergave zien van het spel(Windows 7), maar als ik op het icon klik van het spel, dan komt er niks? Dus het spel start op, maar ik kan het niet zien in de normale weergave. Misschien handig om te weten: ik speel in een window mode, dus niet full screen.

Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt,
Khywiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Kan je wat meer info geven?
Systeem specs, vergelijkbare problemen met andere spellen, is je windows x32 of x64, welke stappen heb je zelf al ondernomen om het probleem te verhelpen, zijn je videocard drivers up to date, misschien een memtestje doen, etc.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 17:58

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Wat gebeurd er als je het spel middels ATL-TAB selecteerd? Komt het venster wel omhoog?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BadpunK schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:43:
Wat gebeurd er als je het spel middels ATL-TAB selecteerd? Komt het venster wel omhoog?
"... ik kan zelfs een miniatuurweergave zien van het spel ..."

Ik zie dus een weergave van het spel als ik m'n muis op het icon in taakbalk zet en als ik ALT-TAB. Het levert alleen niks op als ik het selecteer.. Dus het spel is er wel, maar niet op het scherm?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nazanir schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:30:
Kan je wat meer info geven?
Systeem specs, vergelijkbare problemen met andere spellen, is je windows x32 of x64, welke stappen heb je zelf al ondernomen om het probleem te verhelpen, zijn je videocard drivers up to date, misschien een memtestje doen, etc.
- Geen andere problemen ondervonden met andere spellen.
- Ik heb Windows 7 x64
- Ik heb de multiplayer opnieuw geïnstalleerd
- Drivers zijn up-to-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:57
Gewoon legaal aangekochte versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BastiaanCM schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:50:
Gewoon legaal aangekochte versie ?
Helemaal legaal ;)

Wat ik niet snap is dat alles het gewoon doet, behalve de black ops multiplayer. Beetje raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:21
Toevallig dual screen setup? Zo ja, zet ff je andere monitor aan en sleep BO naar het goede beeldscherm

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
grannymark schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:08:
Toevallig dual screen setup? Zo ja, zet ff je andere monitor aan en sleep BO naar het goede beeldscherm
Daar zeg je wel iets.. Ik heb inderdaad een paar dagen dual screen gehad een paar weken terug, maar dat beviel me niet en dus heb ik nog maar 1 scherm. Probleem is dus dat ik nu nog maar een scherm heb ;) Dan zou het toch voor de hand liggen dat windows het gewoon naar dit scherm over zet? Ik heb hem laten detecteren en identificeren..

Dit zou het best eens kunnen zijn, maar ik heb geen tweede scherm meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:42

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:12:
[...]

Daar zeg je wel iets.. Ik heb inderdaad een paar dagen dual screen gehad een paar weken terug, maar dat beviel me niet en dus heb ik nog maar 1 scherm. Probleem is dus dat ik nu nog maar een scherm heb ;) Dan zou het toch voor de hand liggen dat windows het gewoon naar dit scherm over zet? Ik heb hem laten detecteren en identificeren..

Dit zou het best eens kunnen zijn, maar ik heb geen tweede scherm meer.
Als windows jou 2de scherm nog herkent niet 8)7
Even naar je bureaublad gaan rechts klikken dan scherm resolutie en eventueel een 2de scherm verwijderen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij herkent nog maar 1 scherm, dus daar ligt het niet aan..
Pagina: 1