Beste Tweakers,
Ik ben al een tijdje aan het stoeien met het probleem dat ik mijn pc via de IR reciever niet uit de slaapstand krijg. Mijn suggesties zijn op en hoop dat jullie kennis mij kan helpen bij het oplossing van het probleem.
Ik wil deze pc dus met mijn afstandsbediening aan kunnen zetten.
Alles in het bios staat aan waarmee hij aangezet mag worden.
In apparaatbeheer in windows staan bij alle usb poorts dat elke poort windows uit de slaapstand mag halen.
Met een normaal muis en toetsenbord kan ik deze gewoon uit de slaapstand halen echter met de IR reciever niet. Deze blinkt wel op als ik een toets op de afstandsbediening in druk dus deze heeft gewoon spanning.
Iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken?
Edit: Os = Win 7.
Daarnaast gebruik ik de volgende hardware:
Ik ben al een tijdje aan het stoeien met het probleem dat ik mijn pc via de IR reciever niet uit de slaapstand krijg. Mijn suggesties zijn op en hoop dat jullie kennis mij kan helpen bij het oplossing van het probleem.
Ik wil deze pc dus met mijn afstandsbediening aan kunnen zetten.
Alles in het bios staat aan waarmee hij aangezet mag worden.
In apparaatbeheer in windows staan bij alle usb poorts dat elke poort windows uit de slaapstand mag halen.
Met een normaal muis en toetsenbord kan ik deze gewoon uit de slaapstand halen echter met de IR reciever niet. Deze blinkt wel op als ik een toets op de afstandsbediening in druk dus deze heeft gewoon spanning.
Iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken?
Edit: Os = Win 7.
Daarnaast gebruik ik de volgende hardware:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G620 | € 57,- | € 57,- |
1 | Western Digital Caviar GreenPower WD20EARS, 2TB | € 59,60 | € 59,60 |
1 | Silverstone SST-ML03B | € 54,60 | € 54,60 |
1 | Scythe Big Shuriken | € 26,50 | € 26,50 |
1 | Samsung SH-B123L (12x, SATA-150, dual-layer, Zwart, Retail) | € 54,99 | € 54,99 |
1 | be quiet! Pure Power L7 300W | € 35,50 | € 35,50 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3E9SK2/4GI | € 29,93 | € 29,93 |
1 | Asrock H67M B3 | € 66,64 | € 66,64 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 384,76 |
[ Voor 66% gewijzigd door TOYS op 09-08-2011 22:14 ]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.