De situatie is als volgt.
Ik heb een Macbook Pro van april 2008 die in de verkoop gaat en een nieuwe macbook air met Lion.
Nu wil ik de timemachine back-up van de MBP terugzetten op Lion alleen draait de installie van SL niet helemaal goed. Ik wil voorkomen dat ik mijn SL problemen overzet naar Lion.
Ik heb de volgende problemen:
Resetten van de NVPram
Verwijderen van de update.plist file
SL opnieuw installeren. Dan zijn de problemen weg maar zodra ik de back-up terugzet komen ze (uiteraard) weer terug.
Diverse terminal paralels verwijder scriptjes.
SL en truecrypt updaten naar de laatste versie.
Iemand een idee?
Ik heb een Macbook Pro van april 2008 die in de verkoop gaat en een nieuwe macbook air met Lion.
Nu wil ik de timemachine back-up van de MBP terugzetten op Lion alleen draait de installie van SL niet helemaal goed. Ik wil voorkomen dat ik mijn SL problemen overzet naar Lion.
Ik heb de volgende problemen:
- De MBP blijft hangen bij het afsluiten. De enige manier om het op te lossen is de powerknop ingedrukt houden.
- Truecrypt crashed na +/- 5 minuten als ik een enrcypted volume heb gemount.
- Ondanks dat ik Paralels heb verwijderd, blijven er restjes achter. Als ik een op een .wmv file of een .exe file (bijde windows) met rechtermuisknop klik blijven er paralels opties staan zoals op met wmv player etc.
Resetten van de NVPram
Verwijderen van de update.plist file
SL opnieuw installeren. Dan zijn de problemen weg maar zodra ik de back-up terugzet komen ze (uiteraard) weer terug.
Diverse terminal paralels verwijder scriptjes.
SL en truecrypt updaten naar de laatste versie.
Iemand een idee?