Iphone batterij + connector + mute knop hebben defecten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:01
Ik heb dus onlangs al jaartje mijn iphone 3Gs.

en nu is mijn connector niet helemaal 100 meer, ook doet mijn mute knop strange en me batterij is lame wat gewoon 1x in de zoveeltijd voorkomt. en me achterkant zit vol met haarscheuren.

nou leek mij wel wat om dus gewoon en achterkantje te kopen met daar al in nieuwe onderdelen

zoiets als dit:

http://www.mobilesupplies...ack-compleet-p-11463.html

Zou dit werken? en is deze site ook betrouwbaar?

grote kans dat tik voor een witte behuizing wil gaan. dit lijkt me ook wel 'vet' opzich. heeft iemand hier verder ook ervaring mee?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
Ik heb laatst een vriend moeten helpen met het terugzetten van zijn oude cover... Een kerel op marktplaats had voor een lieve duit een andere cover, batterij en knopjes erop gezet (wit -> zwart), terwijl de witte na bijna 2 jaar er nog erg strak uitzag, het is dat ik geen foto er van heb. Meteen na de transfer had hij na 5x in zijn zak steken al een kras in de nieuwe behuizing, en na een goede twee maanden werkte de batterij niet meer, had de lock-button kuren en was het volumeknopje eruit gevallen. Bovendien kon je aan de achterkant niks meer lezen, was het apple-logo is verre staat van ontbinding en zat er een scheur uit de stekkeraansluiting tot waar de letters gezeten zouden hebben.

als je nog een maandje wilt patsen, doen, maar anders zonde van je geld. Koop gewoon een nieuwe telefoon, kost een hele lieve duit maar daar heb je een stuk minder rompslomp van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
aah ja klinkt wel logisch, dat is dus het probleem.

student zonder geld jammer genoeg. moet dan nog zeker half jaar wachten tot me abbo afloopt.

naja dan maar met deze kapotte mobiel kijken hoelang die 't vol houd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

ik heb al meerdere malen gezien dat die haarscheuren in de backcover een fout is en Apple dat kosteloos repareert (weet niet of je nog garantie hebt?)
Ik zou hem iig gewoon laten opsturen

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 21:48
Rokz schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:11:
Ik heb dus onlangs al jaartje mijn iphone 3Gs.

en nu is mijn connector niet helemaal 100 meer, ook doet mijn mute knop strange en me batterij is lame wat gewoon 1x in de zoveeltijd voorkomt. en me achterkant zit vol met haarscheuren.

nou leek mij wel wat om dus gewoon en achterkantje te kopen met daar al in nieuwe onderdelen

zoiets als dit:

http://www.mobilesupplies...ack-compleet-p-11463.html

Zou dit werken? en is deze site ook betrouwbaar?

grote kans dat tik voor een witte behuizing wil gaan. dit lijkt me ook wel 'vet' opzich. heeft iemand hier verder ook ervaring mee?

alvast bedankt
Ik heb bij mijn 3G op een bepaalde moment ook de backcover vervangen, een heel gepriegel maar uiteindelijk werkte het weer prima en zag het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
ja maar zou die ook goed werken met die onderdelen er al in? omdat sommige dingen in mijn mobiel al zowat het loodje leggen. en sommige dingen al niet 100 procent meer functioneren. (tril functie, connector)
dacht ik daaraan. zou dat ook goed gaan denk je of?

• Rokz
meer mensen ervaring mee?
Pagina: 1