onterechte waarschuwing van obsidian

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik zat deze topic door te lezen:
[topic=145438]

en tot mijn grote verbazing kreeg ik onderaan me reply te zien dat ik een waarschwuwing kreeg voor slotje roepen.
jah oke, het mag niet meer maar op 17 maart toen ik die reply poste mocht het nog wel gewoon. :?
het gaat mij hierom, als er op zondag 18 maart een topic komt in SG met de nieuwe richtlijnen en dat die richtlijnen dan worden toegepast op post voor 18 maart. voor 18 maart waren die richtlijnen nog nie bekend dus kan je je er ook niet aanhouden. |:(

ik vind dit niet kunnen, dat ik nu een waarschuwing krijg. ik heb me netjes gedragen nadat ik die richtlijnen heb ik gelezen. dus vanaf 18 maart niks meer over een slotje gezegd in een reply.

[simplemode]dus het kan ook dat iemand een waarschuwing krijgt voor een reply van bijv. 10 februari, omdat ie slotje riep omdat en richtlijnen van 18 maart worden toegepast[/simplemode]

hierbij vraag ik graag om uitleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens. Is gewoon een datumfoutje van obsidian denk ik.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
ja precies, obsidian moet niet zo zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssl...
sslll...
sllo..slo...
slooot...
.
.
.
.
.
slootwater >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:36

mvds

Totally awesome!

Het is geen zeuren, en het mag al heel lang niet meer. Maar sommige mensen kregen dit pas door toen het officieel in de FAQ werd opgenomen. Dat het door de crew al meerdere malen verteld is, en door iedereen als zeer irritant word/werd ervaren, bleek voor sommigen niet reden genoeg om er gewoon mee te stoppen en het SU forum te gebruiken waarvoor het bedoeld is.

Dus kom niet aan met een onterechte waarschuwing... Dat jij de FAQ niet leest en niet weet dat het SU forum daarvoor bedoeld is is niet mijn schuld.

Het is NIET grappig maar het is gewoon vervuiling van het forum en het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:04

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 20 maart 2001 08:08 schreef obsidian het volgende:
Het is geen zeuren, en het mag al heel lang niet meer. Maar sommige mensen kregen dit pas door toen het officieel in de FAQ werd opgenomen. Dat het door de crew al meerdere malen verteld is, en door iedereen als zeer irritant word/werd ervaren, bleek voor sommigen niet reden genoeg om er gewoon mee te stoppen en het SU forum te gebruiken waarvoor het bedoeld is.

Dus kom niet aan met een onterechte waarschuwing... Dat jij de FAQ niet leest en niet weet dat het SU forum daarvoor bedoeld is is niet mijn schuld.

Het is NIET grappig maar het is gewoon vervuiling van het forum en het topic.
Wat er in de richtlijnen staat is dit hoor:
Bij overmatig "Slotje"-geroep kan er ook een waarschuwing gegeven worden.
1x vragen lijkt me nou niet echt overmatig en vind ik een slotje hier ook errug overdreven! :(

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:36

mvds

Totally awesome!

1x of 10x. Het is en blijft bullshit om het in het topic te vragen. Dus het is ook bij 1 keer overbodig en overmatig. Maar ja, iedereen doet het, en het moment dat je er een waarschuwing voor geeft is het onzin, en ze wisten het niet en dit en dat...

De waasrchuwing blijft staan, en als je je verder gewoon gedraagd heb je toch niets om je druk over te maken want dan verdwijnt die waarschuwing vanzelf wel weer.

Lullig dat het nou net jij moet zijn die als voorbeeld gesteld moet worden, maar we irriteren er ons gewoon matrloos aan, en het moet afgelopen zijn. Heel simpel.
Pagina: 1