Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicken83
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01 16:23
Beste tweakers,

Onlangs kon ik op de Ibood hunt een Onkyo TX-SR309 receiver bemachtigen, maar helaas zonder speakerset.
Nu ben ik dus op zoek naar een interessante koop.
Jammer genoeg ben ik hiervan niet echt op de hoogte en hoopte dus hier wat advies mee te krijgen.
Een echte kenner ben ik niet, dus het moet niet het allerbeste zijn. Ik wil gewoon een acceptabel geluid voor een schappelijke prijs (max 200 €).
Laat de tips maar komen
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22
Helaas werkt het op GoT niet zo. GoT is geen vraag-en-krijg-antwoordforum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf wat eigen inzet toont door bijvoorbeeld eerst een shortlist te maken. Dit is na te lezen in Het algemeen beleid, maar vooral in AUD beleid:
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.
Op dit moment is de essentie van dit topic een boodschappenlijstje (ik heb X budget en zoek speakers). Maar zonder verdere informatie kunnen we hier echt niets mee.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicken83
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01 16:23
ok, geen probleem, zal ik zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Ik ben ook aan het kijken voor een goede kwaliteit-set voor op mijn bureau. Echter is het voor iemand die vanaf het begin begint heel erg veel informatie. Hebben jullie misschien een link waar de basis-principes worden uitgelegd waarop ik mijn zoektocht naar een set kan baseren?