Toon posts:

Strepen of vlagen op het scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

ik zit hier met het volgende probleem. Ik krijg strepen op mijn beeldscherm te zien. De computer is al weggeweest en is getest maar daar hebben ze niks kunnen vinden:
Zie hier

Ik heb een Nvidia N560 Ti Twin Force. Het beeldscherm is ook al weggeweest voor reparatie maar daar hebben ze niks mee gedaan. Iemand enig idee waardoor ik die strepen krijg. Wanneer ik vsync aanzet verminderd het wel maar helemaal weg is het niet. Ook refresh rate is aangepast maar niks, windows opnieuw geinstalleerd maar dit werkt ook niet, duhh!

Toch een beeldscherm probleem? Zou dit op kunnen worden gelost door een dvi-i kabel te kopen, speel nu namelijk met een verloopstukje dvi-i na d-sub (vga).

Ik heb dit systeem vanaf april, maar is ondertussen al een maand of anderhalf weggesweest.. Eerst alleen de videokaart toen de hele pc en daarna de monitor...

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
HnDj

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-02 20:13
zou je een foto kunnen plaatsen van je probleem dat helpt al een heel stuk :P

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

ik heb een filmpje geplaatst, in de link: Zie hier.
Met vriendelijke groet,
HnDj

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 13:42 ]

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-02 23:23
Is dit altijd zo? Of enkel in games? Als het niet altijd zo is, dan denk ik niet dat het aan het beeldscherm ligt.

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

in windows ook maar dan valt het minder op. Gister was ik aan het photoshoppen en toen zag ik het ook. Maar wanneer ik er een ander (oud) scherm op aansluit heb ik het niet.

Met vriendelijke groet,
HnDj