Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb een Yarvik Tab 210 v 2.1 (eclair)
Als ik op de site van mijn provider (ziggo) nar mijn maibmail wil gaan kan ik geen text intikken.
Ziggo zegt dat mijn browser niet ondersteund wordt.
Ik heb mij laten vertellen dat dit komt omdat mijn browser op het tablet geen Javascript schijnt te ondersteunen.
Is er ergens een browser die dat wel doet en die ik kan downloaden met mijn versie 2.10 (eclair)?
alvast bedankt

• sers
Sry lees voor maibmail mailbox

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:00
sers schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:14:
Sry lees voor maibmail mailbox
Je weet dat er een editknop rechtboven je reactie zit?

OT: Ik heb helaas geen ziggo, dus ik kan je verder niet helpen. Sorry.

Rare vogel in spe

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 06:15
Zit er een market op je tablet? Dan heb je namelijk keuze genoeg. Er staan flink wat browserapps daar.

• sers
Weet je misschien of de browser Dolphin wel Javascript ondersteunt. Ik kan dat niet vinden

• sers
Ja er zit een market op maar niet de Android market (die heeft Yarvik (nog) niet)
Het heet Apps Center. Browsers kan ik wel vinden maar welke daarvan ondersteunt javascript en is niet te zwaar voor mijn apparaatje.
Ik wil alleen maar mijn mailbox kunnen gebruiken (van ziggo)

[ Voor 45% gewijzigd door sers op 07-08-2011 10:24 ]

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:03
Javascript zit op bijna alle browsers, maar volgens mij gebruikt Ziggo Java (-script), wat heel iets anders is. Ik denk niet dat er veel browsers zijn die de Ziggo webmail kunnen gebruiken.

Waarom gebruik je niet gewoon de ingebouwde client met POP zonder dat je de mails van de server laat deleten?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:56
Heb je hier misschien wat aan: http://www.apktop.com/wp-...owser_HD_v6.1.0_Final.zip ?

Dat is de APK van Dolphin Browser HD 6.1.0

Ik ken de site (apktop.com) verder niet trouwens, dus proberen is op eigen risico (ik weet niet wat er voor rommel in kan zitten).

• sers
Marcop
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben een echte leek op dat gebied.
wat feiten:
Ik heb ook nu een Gmail account. (die wil ik eigelijk niet)
Daar had ik mijn Ziggo adres bijgevoegd. Maar toen kreeg ik op mijn desktop geen mail meer. Alleen maar op mijn Yarvik.
Hoe stel ik in dat mijn mails niet gedelete worden op mijn desktop en werkt dat alles ook als ik bv op vakantie ben dus van een open WIFI gebruik maak
Is het nodig dat ik een Gmail account heb?

[ Voor 8% gewijzigd door sers op 07-08-2011 10:30 ]

• sers
Thinkpad
Bedankt. Zoals al eerder gezegd ben ik een echte leek op dit gebied. Ben er een beetje bang van om zomaar iets te downloaden zonder dat iemand een ervaring er mee heeft.
Kan ik ergens zien of het inderdaad Java script ondersteunt?

• sers
Ik heb trouwens ook problemen met mijn e reader. Ik had enthousiast een ebook gekocht bij Bol.com maar mijn reader kan hem niet downloaden. Contact gezocht met Bol.com etc etc. Ze hebben beloofd het uit te zoeken. Reden is dat het z.g DRM-ed boeken zijn
Adobe reader of sonyreader kan ik niet werkend krijgen. ik heb v 2.1 (eclair)
Ben ook bezig met Aldiko maar lukt tot nu ook nog niet

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

offtopic:
Gebruik voor het extra toevoegen van info de edit Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop. Hierdoor kick je je eigen topic niet binnen de zoveel minuten. Just my € 0,02 ;)

Self reflection is the school of wisdom

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik begrijp dat je een beginnend Android Tablet gebruiker ben en dat je niet zo vaak op GoT komt. Dat is niet erg, maar we waarderen het wel als een gebruiker wat zelfstandigheid toont.

Daarnaast zijn er al heel veel topics over een specifiek apparaat. Zo ook over de Yarvik Tab210. Die kan je via de volgende link vinden. [Ervaringen] YARVIK TAB210 tablet pc

Daarnaast heeft ieder (sub)forum wel een eigen FAQ Hierin kan je de basiszaken van een bepaald apparaat of OS vinden.

We zouden het waarderen als je daar verder gaat met je zoektocht. Veel succes.

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 07-08-2011 13:58 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.