Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nedload.in aan de praat krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Collega tweakers,

Gezien het uur ben ik hier dus al enige uurtjes aan het kloten met mijn huidige internet internet configuratie. Gezien wij (Mezelf, vrouw en 3 tienerdochters) vervente downloaders zijn, en dan voor 99% Sitcom en series. Leek het me verstandig om on huidige abbonement om te schakelen naar fibernet 100mb? Hier verder geen klagen over, maar verder merken we daar niet veel verschil in.

Mijn huidige bittorrent client blijft doen wat hij moet doen, weliswaar niet boven de 1.2 MB (anders krijg ik 100% disk overloaded, en dit op een raid5 met 6*2TB).

Nu hoorde ik dat de oplossing eerder zou liggen bij een betaalde dienst als rapidshare, usenet, Nedload en aanverwanten. Op advies heb ik dus een abbonement afgesloten bij Nedloud en het daarmee gepaarde programmatje mee geinstalleerd.

Nu blijkt de werking daarvan compleet anders in zijn werk te zitten dan bv torrents of zelfs Esynews waar ik vroeger mee werkte.

Graag had ik geweten waar ik de respectievelijke downloadfiles kan terug vinden, hoe ze kan herkennen, en kan toevoegen aan het downloadprogramma.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt!

THomas

Verwijderd

Nedload om series te downloaden??
netload is a file hosting service that gives you worldwide, unlimited and rapid access to your files and the files of your friends.
Als ik jou was zou ik de spullen van Usenet afhalen, met eventueel een payserver.
http://www.binaries4all.nl/

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 08:01 ]

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Mijn huidige bittorrent client blijft doen wat hij moet doen, weliswaar niet boven de 1.2 MB (anders krijg ik 100% disk overloaded, en dit op een raid5 met 6*2TB).
Preferences -> Advanced -> Disk Cache -> Vinkje voor "Override automatic cache size" en daar een hogere waarde invullen. Zelf heb ik hem op 128 staan.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen