Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 20:10
Hallo, ik heb even 2 vragen:

Omdat mijn iMac nu wel erg langzaam is geworden door menige rotzooi en dergelijke, wil ik graag een schone installatie doen van Snow Leopard. Nu heb ik wel eens eerder een poging gedaan. Alleen dan, na het opstarten en het volgen van de installatieinstructies van de cd, kwam mijn computer terug met alle bestanden, setting e.d. in oude staat. daar was is toen blij mee, maar nu zou ik graag willen dat alles is zoals ik hem kreeg nadat ik hem gekocht had [wink]

En mijn 2e vraag: Hoe kan ik een reservekopie van mijn iPhoto en iTunes bibliotheek maken? Ik weet dat het mogelijk is, en ik weet ongeveer hoe, maar ik wil absoluut niks kwijtraken, dus ik vraag het maar even voor de zekerheid [wink]

Oja als laatste, hoe vriendelijk de opmerking: "gebruik de zoekfunctie" ook gebruik wordt, daar heb ik niks aan, dus bespaar jezelf de moeite om dat neer te zetten hieronder [wink] haha

Groetjes Ralph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Ik neem aan dat je de zoekfunctie dan al hebt geprobeerd?
Google volgens mij niet ofwel?
Backup iTunes
Backup iPhoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

In dat geval neem ik, net als DefLite hierboven, aan dat je de zoekfunctie -én Google- al uitgebreid gebruikt hebt? Of is dit een geval: "ik ben lui, en ik wil gewoon een antwoord"? Daar lijkt het namelijk sterk op. En in dat geval zit je hier aan het verkeerde adres. GoT was een jaar geleden toen je je registreerde al geen helpdesk, en dat is niet veranderd.

En laten we eerlijk zijn? Als jij al geen moeite wil doen om jouw probleem op te lossen, waarom zouden wij dan wél die moeite moeten doen? 8)7

Ik zie in ieder geval weinig reden om dit topic niet als een helpdesktopic te behandelen, en ik ga het daarom ook sluiten. Ik stel voor dat je eens kijkt naar Het algemeen beleid en het ter harte neemt, want die regels gelden zeker ook voor jou.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.