T-Electronics.com scam

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01 15:22
Beste,

Ik kwam de site http://www.t-electronics.com tegen. Zij bieden alle top-gsm's aan voor 200€ of net iets duurder, toch absurd lage prijzen. Nu is mijn vraag of dit echt wel te betrouwen is. Ze zeggen zelf wel dat men pas een week na ontvangst van het toestel moet betalen, maar ze vragen wel een vergoeding als je terugstuurt.
Ook gaat de betaling via GoogleCheckout. Hiermee heb ik nog nooit gewerkt, is dit 'veilig' voor oplichters?

Ik zit met een hoop vragen, en wil niet dat mijn geld zomaar in rook opgaat natuurlijk. Iemand ideeën?

MatthiasH

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals altijd: if it's too good to be true, etc.

top GSMs voor €200 kan gewoon niet, dus waarom uberhaupt de vraag stellen? Scammers gaan er vanuit dat er altijd wat mensen dom genoeg zijn om te gaan denken "ik heb mazzel, dat ziet er te goed uit om niet waar te zijn".

Then ask yourself: do you feel lucky?

Verder: Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

De site werkt trouwens niet, en is lachwekkend. Zit zogenaamd in Spanje, maar origineel uit Engeland. Je kunt niets bestellen, etc. Sorry, maar hoe slecht moet een site zijn voor er alarmbellen bij je gaan rinkelen? Gewoon doorsparen tot je genoeg geld hebt voor een betrouwbare verkoper :)

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 07-08-2011 00:57 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11-2025
Deze site ziet er als een scam uit een iphone 4 16 gb en 32gb voor 450euro? Bijna elke telefoon 200euro is meer iets voor een scam of van de vrachtwagen afgevallen telefoon ;).

• MatthiasH
Maar die van de vrachtwagen afgevallen telefoon zou nog wel eens perfect kunnen werken.. ;)

Inderdaad,too good to be true zeker?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MatthiasH schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:57:
Maar die van de vrachtwagen afgevallen telefoon zou nog wel eens perfect kunnen werken.. ;)

Inderdaad,too good to be true zeker?
Moet je dat nog echt vragen? Hoe wanhopig ben je voor een koopje?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

De site werk niet eens.
Ik kan geen enkel product in mijn basket stoppen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• MatthiasH
Ja, zag inderdaad nu ook pas dat de site niet werkte..

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als je wat googled en WHOIS doet op domein en zo dan kom je er waarschijnlijk wel achter of het oplichters zijn.
Je moet trouwens al wel geld overmaken naar googlecheckout voordat ze je spullen opsturen.

Waarschijnlijk doen ze zichzelf voor als googlecheckout en stort je het geld dus rechstreeks naar hun,
Maar ja, voordat ze mensen willen gaan oplichten kunnen ze maar beter zorgen dat hun site werkt.
Ze zouden al 16,500 orders hebben uitgevoerd.
Ik vind geen archief pagina's van hun site dus langer als een paar maanden kan hij nog niet bestaan.
Conclusie: Oplichters met een site die (nog) niet werkt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Naast de link die gambieter al heeft gegeven kun je in de http://tweakers.net/pricewatch/ de prijzen van shops vergelijken en daarnaast ook zien of een shop betrouwbaar is. Om die reden kan dit topic op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.