[Feedback] Hackers gezocht | Nieuw project in BÈTA!

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricklamers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-09-2023
Beste Tweakers leden,

Ik heb een nieuwe site gemaakt. Het is eigenlijk meer een soort test project om mijn progammeer/design vaardigheden op de proef te stellen. Heb dit project volledig zelf geprogrammeerd. Alles is hand geprogrammeerd behalve de CKeditor.

Wat is het?
Het is een site waar je online documenten aan kunt maken en kunt delen via social networks/email.

Waar ben ik naar op zoek?
- Mensen die willen proberen potentiële veiligheid problemen aan te geven.
- Mensen die feedback willen geven over de gebruiksvriendelijkheid van de site.
- Algemene opmerkingen over de site.

Het betreft: *snip*

Ik waardeer alle feedback, ik ben (op dit moment) niet van plan de site echt te gaan gebruiken/promoten het was zoals eerder gezegd meer een leerproject. En ik denk ook niet dat het goed scaled vanaf x.xxx aantal gebruikers.

Met vriendelijke groeten,
Rick Lamers

P.S. Alvast bedankt!
P.P.S Ik progammeer nu ongeveer 2 jaar en ben nu 16 jaar (dus verwacht geen flawless code)

Known issues
- IE8 en lager werkt niet (helemaal).

[ Voor 2% gewijzigd door Creepy op 07-08-2011 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sitechecks en werving horen niet thuis op het forum. Zie ook Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid. Als je echt mensen zoekt lees dan het volgende eens: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

[ Voor 26% gewijzigd door Creepy op 07-08-2011 02:05 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.